نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آیین های برگزاری دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای زنده نگاه داشتن آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  آیت الله مصطفی علما  نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز شنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: آرمان های امام (ره) و آرمانهای انقلاب باید زنده باشد و نسل جدید از آن با اطلاع باشد.

وی گفت: امروز باید وضعیت واقعی قبل از انقلاب برای جوانان بازگو شود و گفته شود که امام خمینی (ره) چرا قیام کرد و چگونه حرکت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: در قبل از انقلاب ایران جولانگاه مستشاران آمریکا بود که همه مسئولین کشور زیر نظر آنها انتخاب می شدند و فعالیت می کردند اما امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و استقلال می بینیم که در جهان تاثیر گذار است.

وی در ادامه اظهار داشت: مبانی فکری امام خمینی (ره) باید به صورت کتابی تدوین شود و بدست جوانان برسد که بدانند فقط با این مبانی است که می توان از گزند دشمنان در امان بود و در عین حال پیشرفت کرد.

آیت الله علما گفت: یکی از مبنای مهم امام خمینی (ره) مسئله فلسطین است که امروز می بینیم مسئله اشغالگری فلسطین توسط اسرائیل فقط مربوط به فلسطین نیست و این غده سرطانی در منطقه چه جنایاتی را مرتکب شده است.

انتهای پیام/ز

 

مبانی فکری امام خمینی (ره) باید به صورت کتابی تدوین شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.