برگزاری همایش پیاده روی خانواده در ۲۲ نقطه از استان

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت دهه فجر، همایش پیاده روی خانوادگی همزمان در ۲۲ شهرستان، شهر، بخش و روستای استان برگزار خواهد شد. ط

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت دهه فجر، همایش پیاده روی خانوادگی همزمان در ۲۲ شهرستان، شهر، بخش و روستای استان برگزار خواهد شد.

سید محمد تقی علوی  افزود: ایجاد نشاط و شادابی در جامعه با هدفگذاری چنین برنامه هایی اجرایی خواهد شد.  

وی گفت : در راستای دهه فجر،  مسابقات، همایش ها و برنامه های مختلفی برای جامعه ورزش استان و عموم در نظر گرفته شده است.

علوی تصریح کرد: یک برنامه المپیاد ورزش همگانی نیز برگزار خواهد شد که در این راستا مسابقاتی در حوزه زیر مجموعه های ورزش همگانی اجرایی می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه با سیاست گذاری های وزارت ورزش و جوانان، برنامه ریزی هایی برای افزایش نشاط، شادابی و سلامت جامعه انجام شده است افزود: در همین راستا مسابقات شهرستانی در شهرستان ها و مسابقات استانی نیز در مرکز استان برگزار می شوند.

علوی از کلنگ زنی چندین پروژه ورزشی در ایام دهه فجر خبر داد و بیان داشت: این پروژه ها از محل اعتبارات هدایای خاص، اعتبارات ملی و استانی محقق خواهند شد.

وی افزود: همچنین سعی ما بر این است که در ایام دهه فجر چندین پروژه نیز در مرکز استان و سایر شهرستان ها افتتاح شود و مردم نیز از آن بهره مند شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: همچنین همایش بزرگ پیاده روی در هجدهم اسفند ماه در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه ریزی برای پوشش این پیاده روی از طریق شبکه سه سیما انجام شده است.

 انتهای پیام/غ

 همایش پیاده روی در یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.