از سوی فرماندار گچساران و مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برای خروج کالای چینی از نمایشگاه گچساران دستور سریع داده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ نمایشگاه صنایع دستی، سوغات در شهرستان گچساران با حضور فرماندار گچساران؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسوولان در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
بر اساس این گزارش این نمایشگاه با حضور ۱۵۰ غرفه از ۲۴ استان در نوع خودش جلو‌‌هایی از هنر ایرانی‌ها را به نمایش گذاشته است در این نمایشگاه غرفه دارانی از استان هایی مانند تهران، زنجان، اصفهان، چهار محال بختیاری، شیراز و سایر استان ها و شهرستان رودبار، کردستان در این نمایشگاه حضور دارند.
پس از افتتاح نمایشگاه، فرماندار و مدیرکل از غرفه‌ها بازدید کردند.
در این بازدیده فرماندار و مدیرکل صنایع دستی ازغرفه داران درباره قیمت اجناس و تخفیف آنها سوال هایی پرسیدند  و چیزی که جالب به نظر رسید سوالات آنها و چرا که وقتی از غرفه داری سوال پرسیده شد این محصول ازکجاست او نیز در پاسخ اظهار کرد: کشور چین.
مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به غرفه دار اظهار کرد: از صداقت شما خوشم آمد اما سریعا اجناس چینی را از غرفه و نمایشگاه خارج کنید.
رحیمی فرماندار گچساران نیز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: وقتی می‌گوییم نمایشگاه هنرهای دستی و سوغات ایرانی به این معناست که تمامی اجناس و محصولات متعلق به همین آب و خاک باشد.
وی ادامه داد: هدف مجموعه دولت از برگزاری چنین نمایشگاه هایی توانمند سازی این افراد و کمک به اشتغالزایی است نه اینکه فروشنده‌ای برای کالاهای چینی باشیم.
رحیمی خاطرنشان کرد: هر ایرانی که دل در گرو این کشور دارد باید در این خصوص متعهدانه عمل کند و بداند با خرید کالای ایرانی کمک به اقتصاد کشور ، تولید و اشتغال خواهد کرد و هرگز نخواهم گذاشت در نمایشگاهی که برای کمک به اشتغال راه اندازی شده است محصولات چینی به فروش برسد.
فرماندار گچساران تاکید کرد: در نمایشگاه صنایع دستی ایرانی جایی برای کمک به اشتغال کشور چین نیست و در روزهای آینده نیز به صورت نامحسوس تیم بازرسی ما از نمایشگاه بازدید به عمل خواهد آورد.

 انتهای پیام/غ

لزوم خرید کالای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.