سفیر اتریش در ایران گفت: مشهد با وجود ترکیب گردشگران دینی و فرهنگی میتواند شریک مناسبی با اتریش در زمینه گردشگری سلامت باشد

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،اشتفان فرانتس یورف شولتس، در دیدار با رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور با اشاره به جایگاه با اهمیت مشهد و خراسان رضوی در ایران و منطقه افزود: اتریش همواره روابط مناسبی در طول تاریخ با ایران داشته و ما به دنبال آن هستیم تا به شریکی همه جانبه برای ایران تبدیل شویم.


وی گفت: در حوزه تامین آب نیز اتریش می‌تواند با ایران همکاری‌های خوبی داشته باشد و هدف اصلی از این سفر بررسی ظرفیت‌ها و فرصت‌های همکاری بیشتر با خراسان رضوی به عنوان یکی از مهمترین استان‌های ایران است.

ارباب خالص رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور هم در این دیدار با اشاره به موقعیت خاص خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی ظرفیت‌های گسترده‌ای برای همکاری با اتریش دارد و در حال حاضر ۴۰ درصد صادرات ایران از طریق مرز‌های خراسان رضوی صورت می‌گیرد.

وی افزود: مشهد ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی بسیار فراوانی دارد که قطعا برای توریست‌های خارجی جالب خواهد بود و خراسان رضوی آماده همکاری‌های مختلف در حوزه‌های متفاوت است که براساس آن می‌توان اتاق‌های مشترکی را تعریف کرد تا شاهد پیشرفت‌های بیشتری در روابط میان دو کشور باشیم.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

دیدار سفیر اتریش در ایران با رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور

برچسب ها: وزارت خارجه ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.