۲۰ پروژه مقاوم‌سازی و ساخت مدرسه در ایام دهه فجر در استان اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مصطفی کافی دبیر کمیته دانش‌آموزی و فرهنگی دهه فجر صبح امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان اردبیل اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر ۲۰ پروژه مقاوم سازی و افتتاح مدرسه  در روستاهای استان اردبیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: ۱۷ مدرسه تخریب و بازسازی و ۳ مدرسه مقاوم‌سازی انجام گرفته که در ایام الله دهه فجر بهره‌برداری و در اختیار دانش‌آموزان استان قرار خواهد گرفت.

دبیر کمیته دانش‌آموزی و فرهنگی دهه فجر در استان اردبیل تصریح کرد: برای اولین بار مسابقه احکام در بین فرهنگیان شهر اردبیل برگزار می‌شود.

کافی با اشاره به اینکه زنگ انقلاب در روز ۱۴ بهمن ماه در تمامی مدارس استان نواخته خواهد شد ادامه داد: این مراسم به صورت نمادین در سالن شهید دیرین آموزش و پرورش استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: رویکرد ما در این برنامه ها دانش آموز محوری، دانش‌آموز باوری و دانش‌آموزی یاوری خواهد بود و هدف ما از این نامگذاری تبیین ارزش دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های معنوی کشور در مدیریت آینده ایران اسلامی است.

 معاون آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه تاثیرگذارترین برنامه‌ها برای جوانان و نوجوانان برنامه‌های فرهنگی است ادامه داد: به همین دلیل قالب برنامه‌های آموزش و پرورش در ایام دهه فجر برنامه‌های فرهنگی هنری و ورزشی خواهد بود.

کافی افزود: از ظرفیت سازمان‌هایی مانند بسیج، انجمن اسلامی و هلال‌احمر و به ویژه مشارکت اولیاء محترم در برنامه‌های این روزها استفاده خواهد شد.‌

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی آموزش و پرورش بازخوانی پیام انقلاب و تاکید بر سه شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است عنوان کرد: ما باید زمینه را برای انتقال این مفاهیم در میان دانش‌آموزان آماده کنیم.

دبیر کمیته دانش‌آموزی و فرهنگی دهه فجر در استان اردبیل تبیین دستاوردهای انقلاب برای دانش‌آموزان در حوزه‌های علمی و فناوری، سیاسی و فرهنگی، اخلاقی و اقتصادی و همچنین هویت‌یابی را از اهداف اصلی این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: اجرای سرودهای ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی و سرودهای محلی و همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقات هنری مانند تئاتر از جمله برنامه‌های ویژه در این ایام خواهد بود.

انتهای پیام /ع

نواخته شدن زنگ انقلاب در 14 بهمن در سالن شهید دیرین آموزش و پرورش اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.