مدیرکل هواشناسی خوزستان، گفت: از بعد از ظهر امروز خاک های محلی هوا را آلوده می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش بهادری، مدیرکل هواشناسی خوزستان، بیان داشت: 2 کانون گرد و خاک در اطراف اهواز و هندیجان ، به دلیل افزایش سرعت وزش باد، از بعد از ظهر امروز فعال خواهند شد که این پدیده سبب کاهش دید افقی در مناطق جنوبی و غربی خوزستان می شود.


وی افزود: در حال حاضر باد در هندیجان، شادگان، آبادان، ماهشهر، خرمشهر و بخشی از اهواز مدر حال وزش است و انتظار می‌رود که به مدت دو یا سه ساعت، دید افقی را در این مناطق کاهش دهد.


کوروش بهادری، اظهار کرد: از لحاظ بارندگی تا پایان هفته پدیده ای پیش بینی نمی شود تنها گرد و خاک های محلی خود نمایی خواهند کرد و کاهش 4 درجه ای دما را خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: میزان بارش‌های روز گذشته در شوش 7.8 میلی‌متر، در گتوند 6.4 میلی‌متر، در دهدز 5.6 میلی‌متر، در ایذه 2.6 میلی‌متر، در اندیمشک 1.2 میلی‌متر، در خرمشهر 0.8 میلی‌متر، در اهواز 0.4 میلی‌متر، در بستان 0.3 میلی‌متر و در هر کدام از شهرهای آبادان، ماهشهر و دزفول 0.1 میلی‌متر اندازه‌گیری شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در 24 ساعت گذشته، دهدز با یک درجه سانتی‌گراد و امیدیه و آغاجاری با 25 درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین نقاط خوزستان بودند.


دمای هوای امروز اهواز نیز بین 8 تا 22 درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

انتهای پیام/و


هجوم بی وقفه خاک به خوزستان

برچسب ها: هواشناسی ، گرد و خاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.