با توجه به بارش سنگین برف طی دو روز اخیر و با تلاش به موقع عوامل خدمات شهری با برف روبی‌های صورت گرفته، تردد شهروندان در سطح شهر روان و عادی است و هیچ‌گونه مشکلی از لحاظ ترافیک و تردد وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام لازمی زارع معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل ظهر امروز افزود: نیروهای خدمات رسانی و اکیپ‌های کمک‌رسانی از 24 ساعت قبل از شروع بارش برف در سطح شهر به حالت آماده باش بودند و قسمت اعظم پرسنل، نیروهای خدماتی و ماشین‌آلات سنگین برای ارایه خدمات در سطح شهر فعال شدند.

وی با اشاره به این که تا به این لحظه معابر سطح شهر بازگشایی شده است گفت: اقدام به جمع‌آوری برف‌ها نیز از امشب شروع خواهد شد و توسط کامیون‌ها به محل‌های تعیین شده حمل می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل ادامه داد: بیش از 80  دستگاه ماشین آلات برفروبی شامل گریدر، کمپرسی، مینی لودر، خاور و ... توسط نیروهای شهرداری به کار گرفته شده و به دلیل سنگینی برف تعداد ماشین آلات در حال افزایش است.

لازمی زارع ضمن قدردانی از اکیپ خدمات رسانی مناطق 4 گانه شهرداری اردبیل گفت: مدیران، رانندگان و کارگران بصورت شبانه‌روزی فعال هستند و بازگشایی مسیرهای فرعی در راستای جلب رضایت شهروندان همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/ع

بازگشایی معابر سطح شهر اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.