مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: 18 بهمن ماه در تمام کتابخانه‌های عمومی استان به جز کتابخانه مرکزی همدان عضویت رایگان در کتابخانه را خواهیم داشت.

عضویت رایگان تمام کتابخانه‌های عمومی استان در 18 بهمن ماهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عاطفه زارعی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به معرفی بیش از 500 کتاب در حضور بیش از 2  هزار نفر با محوریت انقلاب اسلامی طی این ایام، بیان کرد:‌ برگزاری نشست‌های کتاب خوان نویسندگان بومی کودک و نوجوان با محوریت معرفی کتابهای انقلابی طی 16 بهمن در برنامه است.

وی با بیان اینکه نقد کشوری کتاب «ارتش کلاه پوستی‌ها» را 17 بهمن ماه برگزار خواهیم کرد، گفت:‌ این برنامه با حضور نویسنده کتاب و دو منتقد برجسته با محوریت بزرگداشت شهید آیت‌الله مدنی برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان گفت:مسابقات متنوع فرهنگی در قالب روزنامه دیواری با موضوع انقلاب، خلاصه‌نویسی و نقاشی برگزار خواهیم کرد، همچنین جشن انقلاب در تعدادی از کتابخانه‌های عمومی به صورت مستقل و یا با همکاری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

زارعی افزود:‌ اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی همزمان با بازدید دانش‌آموزان مدارس و آشنایی با خدمات کتابخانه‌های عمومی ازجمله جمع‌خوانی و معرفی کتاب در ایام مورد توجه است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ای را در هر شهرستان ویژه بانوان با محوریت بانوان و نقش آنها در پیش برد اهداف انقلاب اسلامی برگزار خواهیم کرد، گفت: خرید و توزیع کتاب بومی حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سطح کتابخانه‌ها را در برنامه خواهیم داشت.

انتهای پیام/ص.ف

عضویت رایگان در کتابخانه های استان همدان

برچسب ها: کتاب ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.