مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛

پذیرش بیش از ۵۰۰ اثر در دبیرخانه جشنواره قرآن وعترت سیستان وبلوچستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۵۰۰ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره هفته قرآن و عترت استان رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: علاقه‌مندان تا ۳۰ دی ماه فرصت داشتند تا آثار خود را در بخش‌های فیلم قرآن و عترت، نمایش خیابانی، حفظ و قرائت قرآن کریم، انتخاب مقاله، گزارش، خبر و عکس خبری، مسابقات هنر‌های تجسمی و آوا‌ها و نغمات قرآنی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: ۳۸ فیلم در بخش داستانی، هشت فیلم در بخش مستند و ۲۶ فیلم در بخش انمیشین و ۱۹ متن نمایش خیابانی و کوتاه قرآن به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

مسگرانی تصریح کرد: دبیرخانه این جشنواره همچنین در بخش هنر‌های تجسمی ۲۲۰ اثر عکس، ۳۰ اثر خوشنویسی، ۱۰۰ اثر پوستر و در بخش خبری بیش از ۷۵ مقاله، گزارش، خبر و عکس خبری دریافت کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر آثار ارسالی ذکر شده در بخش مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم ۷۰ نفر در رشته اذان و در بخش آوا‌ها و نغمه‌های قرآنی سه گروه در رشته سرود، چهار گروه در رشته تواشیح و ۱۳ نفر در رشته ابتهال نام نویسی کردند.

وی افزود: سلسله برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان در بخش‌های مختلف از اوایل بهمن آغاز شده و تا اوایل اسفند ماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم قرآن و عترت سیستان و بلوچستان به مدت ۲ روز اخیرا به میزبانی چابهار برگزار شد.

انتهای پیام/ع

جشنواره فیلم قرآن و عترت سیستان و بلوچستان برگزارشد

برچسب ها: وزارت ارشاد ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار