تیم بسکتبال نفت امیدیه در بازی اول مرحله نیمه نهایی لیگ برتر امید باشگاه های کشور برابر هم استانی خود به برتری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دو تیم خوزستانی مهروبان نوین ماهشهر و نفت امیدیه روز یکشنبه در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال امید باشگاه های کشور در سالن بعثت ماهشهر،برابر یکدیگر صف آرایی کردند.

این دیدار که با استقبال پرشور تماشاگران بسکتبال دوست ماهشهری برگزار شد در نهایت با احتساب 77 بر 61 به سود تیم نفت امیدیه به پایان رسید.

تیم نفت امیدیه که در این فصل عزم خود را برای صعود به لیگ برتر بزرگسالان جزم کرده است تنها تیم بدون شکست این رقابت ها است.

تیم مهروبان نوین ماهشهر در صورت پیروزی در بازی آینده برابر نماینده امیدیه، می تواند نیم نگاهی به لیگ برتر داشته باشد.

دو تیم نفت امیدیه و مهروبان نوین ماهشهر روز پنجشنبه 12 بهمن در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی در امیدیه به مصاف یکدیگر می روند که در صورت پیروزی مهروبان، کار به بازی سوم کشیده خواهد شد.

تیم پتروشیمی بندرامام دیگر نماینده خوزستان روز جمعه در نخستین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی در خانه به مصاف تیم آرارات تهران رفت که با نتیجه 83 بر 78 به پیروزی رسید.

این تیم خوزستانی روز پنجشنبه 12 بهمن برای انجام دیدار دوم از این مرحله در تهران به مصاف آرارات می رود که در صورت پیروزی به بازی فینال راه پیدا می کند در غیر این صورت کار به بازی سوم کشیده می شود.

انتهای پیام/د

نفت امیدیه پیروز داربی خوزستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.