ماشین آلات و تجهیزات جدید عمرانی در راه شهرداری

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان از خرید ماشین آلات و تجهیزات جدید عمرانی خبر داد.

آلات و تجهیزات جدید عمرانی در راه شهرداری به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا نشهری مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان اظهار کرد: سازمان عمران شهرداری همدان در راستای تکمیل تجهیزات عمرانی خود طی یک سال گذشته با صرف هزینه‌ای بیش از 11 میلیارد ریال نسبت به خرید یک دستگاه غلتک چرخ آهنی و یک دستگاه غلتک چرخ لاستیکی برای انجام عملیات تسطیح آسفالت اقدام کرده است.

وی افزود: این سازمان با استفاده از امکانات و ماشین‌آلات تولید و پخش آسفالت تلاش دارد روند رو به رشد فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهر را سرعت بخشد.

نشهری با اشاره به تولید 65 هزار تن آسفالت گرم در سال‌جاری افزود: هم‌اکنون سازمان عمران با خریداری و بهره‌برداری از این دو دستگاه غلتک در مجموعه ماشین‌آلات خود مجهز به دو گروه پخش و تسطیح آسفالت شامل دو دستگاه فنیشر، دو دستگاه غلتک آهنی، دو دستگاه غلتک لاستیکی و دو دستگاه آسفالت‌تراش یک متری و دو متری است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری همدان خاطرنشان کرد: نظارت دقیق بر کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها و ماشین‌آلات تولید و پخش آسفالت مورد نیاز و همچنین راه‌اندازی گروه‌های عملیاتی روکش آسفالت از جمله تدابیری بوده که در طول دو سال اخیر به منظور کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت و کمیت عملیات عمرانی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان اظهار امیدواری کرد: با خریداری این ماشین‌آلات سنگین بتوانیم با بالا بردن سطح کیفی پخش و تسطیح آسفالت و تسریع در اجرای هرچه بهتر پروژه‌های عمرانی موجب کاهش هزینه‌ها و برداشت بار مالی از دوش شهرداری در اجرای پروژه‌هایی که توسط این سازمان انجام می‌شود باشیم.

خرید ماشین آلات و تجهیزات جدید عمرانی

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.