مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره فیلم فجر از ۱۴ بهمن ماه در استان خبر داد و گفت: طی این جشنواره در استان ۱۷ فیلم اکران می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  حجت الاسلام رحیم جعفری  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اجرای جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه و همزمان با سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در کشور خبر داد و گفت: طی این جشنواره 17 فیلم در دو سینمای آزادی و فرهنگ استان اکران می‌شود.

وی زمان اجرای این جشنواره در استان را از ۱۴ الی ۲۲ بهمن عنوان کرد و افزود: به احتمال زیاد این جشنواره طی ۱۳ بهمن و با حضور جمعی از بازیگران فرهیخته سینمای کشور و مسئولین استان افتتاح شود.

جعفری در خصوص زمان اکران فیلم ها نیز گفت: فیلم های جشنواره در دو سینمای آزادی و فرهنگ و در سه سانس ۱۰ صبح، ۱۶ و ۳۰ دقیقه و ۱۹ عصر اکران شود.

وی گفت: از ۱۷ فیلم در نظر گرفته شده برای جشنواره ۱۲ فیلم در بخش بزرگسالان و ۵ فیلم در بخش کودکان و نوجوانان اکران می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: برای فروش بلیت جشنواره امسال فروش اینترنتی نداریم و علاقه مندان می توانند از گیشه سینما بلیت خریداری کنند.

انتهای پیام/ز

 

  فروش اینترنتی بلیط جشنواره  فجر نداریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.