مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از اجرای 30 ویژه برنامه در قالب فعالیت کمیته دانش آموزی و فرهنگیان دهه فجر در سطح واحد های آموزشی و اداری استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از پیش بینی ویژه برنامه هایی در قالب فعالیت کمیته دانش آموزی و فرهنگیان دهه فجر برای اجرا در سطح واحد های آموزشی و اداری استان خبر داد و گفت : در همین راستا بیش از 30 برنامه پیش بینی و با عنوان دستورالعمل اجرایی برنامه ها و فعالیت های دهه مبارک فجر به شهرستانها و مناطق ابلاغ شده است . 

وی با بیان اینکه در سال 96 دهه مبارک فجر از روز پنج شنبه 12 بهمن آغاز می شود و در این روز مدارس تعطیل است،گفت : همزمان با سراسر کشور و به مناسبت بزرگداشت سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی ( ره ) به میهمن اسلامی در سال 57 ، زنگ انقلاب روز شنبه 14 بهمن در کلیه مدارس استان نواخته می شود .

قربانی از اجرای ویژه برنامه زنگ انقلاب و مراسم نمادین این روز به یادماندنی در سطح شهرستانها و مناطق با حضور مسئولین استانی و محلی خبر داد و گفت : آیین نمادین زنگ انقلاب در سنندج با حضور مسئولین استان ، دانش آموزان و فرهنگیان برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/م

زنگ انقلاب در مدارس استان کردستان طنین انداز می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.