رئیس راهداری وحمل ونقل جاده‌ای الیگودرزبااشاره به اختلال تردددربرخی ازراه‌های روستایی الیگودرزبراثربارش برف ازبازگشایی تمام محور‌های روستایی الیگودرزتاعصرامروزخبرداد.

بازگشایی تمام محور‌های روستایی الیگودرز تا عصر امروزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مجید گودرزی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الیگودرز اظهارداشت: با توجه به یخ زدگی سطح جاده‌ها از ابتدای بارش تقریبا ۳۰۰ تن شن و نمک پاشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه جاده‌های اصلی و فرعی الیگودرز باز است، افزود: در بخشی از راه‌های روستا‌های الیگودرز در تردد اختلال وجود دارد که سبب کندی تردد‌ها شده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الیگودرز با بیان اینکه محور‌های روستایی سمت بشارت در حال بازگشایی است، عنوان کرد: گردنه گله بادوش و محور مرگسر نیز در حال بازگشایی است.

وی از بازگشایی گردنه فرسش تا نیم ساعت دیگر خبر داد و گفت: بخشیاز ۱۲۵۰ کیلومتر راه بازگشایی شده و اختلال بخش دیگر نیز تا عصر امروز برطرف می‌شود.

گودرزی با اشاره به فعالیت ۷ اکیپ راهداری برای بازگشایی مسیر‌ها تصریح کرد: تا بعداظهر امروز تردد در تمام محور‌ها تردد روان می‌شود.

روز گذشته به دلیل بارش سنگین برف در الیگودرز راه ارتباطی حدود ۱۸۰ روستا مسدود شد.

انتهای پیام/م

تمام محورهای روستایی الیگودرز تا عصر امروز بازگشایی می‌شود

برچسب ها: هواشناسی ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.