حجت الاسلام رئیسی در سفر به لبنان با جمعی از علمای مسلمان این کشور دیدار کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در ادامه سفر خود به لبنان با جمعی از علمای مسلمان این کشور دیدار کرد.

رئیسی در این دیدار با اشاره به اینکه جبهه مقاومت و فرزندان ملت لبنان در حزب الله یکی از اصلی ترین ستون های مبارزه با تروریسم در منطقه به شمار می آیند، گفت: نبرد بی نظیر ارتش لبنان و جبهه مقاومت در قلمون غربی و پاکسازی آن منطقه از تروریست های تکفیری یکی از مهمترین نبردهای ضدتروریستی منطقه به شمار می آید که خطر و شر تروریسم را از کشور و ملت لبنان دور کرد.

وی افزود: همه جهان و حتی کشورهای غربی و اروپایی باید قدردان جبهه مقاومت و جوانان لبنان و سوریه و عراق باشند که با نثار جان خود اجازه تشکیل یک قلمرو مبتنی بر تروریسم را ندادند.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه گفت: اگر قلمرو داعش در منطقه ایجاد می شد، یک غده سرطانی جدید برای صدور تروریسم شکل می گرفت که همه جهان را تهدید می کرد.

حجت‌السلام و المسلمین رئیسی با تاکید به تمایل رژیم صهیونیستی به گسترش قلمرو داعش گفت: رژیم صهیونیستی به واسطه ماهیت تروریستی خود بسیار تمایل داشت که قلمرو داعش به عنوان دومین کانون تروریسم دولتی در منطقه شکل بگیرد اما جبهه مقاومت این توطئه را با مجاهدت خود در نطفه خفه کرد.

وی در پایان گفت: انشاءالله کانون اول تروریسم نیز به همین سرنوشت شوم دچار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار