مسئول کمیته تشکیلات حزب اراده ملت جزئیات طرح تشکل متبوعش برای اصلاح لایحه بودجه 97 را تشریح کرد. 

افشین فرهانچی در گفت‌وگو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات پیشنهاد حزب اراده ملت برای اصلاح لایحه بودجه 97 اظهار کرد: اعضای حزب اراده ملت در سه لایه لایحه بودجه 97 را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: از دولت قدردانی می‌کنیم که لایحه بودجه 97 را نسبت به سال‌های گذشته شفاف‌تر کرده است اما در مقابل انتظار داریم که جزئیات بیشتری از بودجه منتشر شود.

مسئول کمیته تشکیلات حزب اراده ملت با بیان اینکه ضروری است در بودجه اشاره شود که دستگاه‌های مختلف درآمدهای خود را از چه منابعی کسب و در چه جهتی هزینه می‌کنند، گفت: ردیف بودجه نهادهای متفرفه شفافیت لازم را ندارد و انتظار داریم شفافیت در این ردیف هم لحاظ شود.

فرهانچی بیان کرد: انتظار جامعه این است که بودجه نویسی در ایران علمی‌تر شود در بسیاری از بندهای بودجه آمده که با توجه به تورم 10 درصدی سالانه دستگاه‌ها هزینه خود را 10 درصد بالاتر ببرند و مشخص نیست که واقعا این افزایش هزینه برای دستگاه صحیح است یا خیر؟

وی با تاکید بر اینکه باید لایحه بودجه به نفع طبقات محروم و مستضعف اصلاح شود، اظهار کرد: اقشار محروم جامعه مشکلات معیشتی فراوانی دارند و ما در این زمینه پیشنهاد کردیم کسانی که حقوق کمتری می‌گیرند افزایش حقوق بیشتری داشته باشند.

مسئول کمیته تشکیلات حزب اراده ملت اضافه کرد: همچنین ما خواستار این هستیم که معافیت مالیاتی بیشتری برای اقشار کم درآمد لحاظ شود.

فرهانچی با بیان اینکه باید هزینه‌های غیر ضروری را کاهش دهیم و به سمت ایجاد اشتغال به ویژه در مناطق محروم کشور ببریم، گفت: پیشنهادات اعضای حزب به وسیله آقای شهاب الدین بی مقدار نماینده مردم تبریز که عضو حزب اراده ملت است، پیگیری خواهد شد.

وی درباره دیکر فعالیت‌های تشکل متبوعش، گفت: حزب اراده ملت در 31 استان کشور فعالیت جدی دارد و در بیش از 115 شهرستان نیز نیروی تشکیلاتی داریم، برنامه ما برای سال 97 این است که فعالیت‌های تشکیلاتی‌مان را به 200 شهرستان برسانیم.

مسئول کمیته تشکیلات حزب اراده ملت درباره تاریخ برگزاری کنگره بیان کرد: بنا داشتیم کنگره را قبل از سال 97 برگزار کنیم اما به دلیل برخی مشکلات و وضعیت آب و هوا، احتمالا کنگره در 21 اردیبهشت سال جدید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بودجه 97 ، مصوبات مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار