مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از گلباران و عطرافشانی ۹۶۰ گلزار شهدای سطح استان در بعدازظهر ۱۹ بهمن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، داریوش وکیلی  امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر استان اصفهان، یاد و خاطره 23 هزار و 500 شهید دوران انقلاب و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان اصفهان را گرامی داشت وبا تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، گفت: امیدواریم بتوانیم از فرهنگ فاطمی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به نحو احسن استفاده کنیم.

دبیر کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت دهه فجر استان اصفهان، از تدارک 30 برنامه در این کمیته خبر داد و اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران نیازی به دیدار ندارند ولی می‌طلبد مسئولان در اجرای این‌چنین برنامه‌ای همت ویژه داشته باشند  چراکه حق بزرگی به گردن ما دارند.

وکیلی برگزاری یادواره متعدد شهدا در سطح استان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: 19 بهمن‌ماه روز ایثار و شهادت در دهه فجر دیدار با جانبازان در مراکز فرهنگی و توان‌بخشی جانبازان در سطح استان را برنامه‌ریزی کرده‌ایم، مسئولان فقط در یک نقطه تجمع نکنند و به همه مراکز سرکشی داشته باشند.

وی  با اشاره به برگزاری مسابقات رالی، فوتسال و والیبال ویژه جانبازان در ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: نخستین یادواره شهدای زرهی استان اصفهان در 26 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

گلباران و عطرافشانی گلزارشهدای سطح استان اصفهان

برچسب ها: ایثارگران ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.