رئیس حوزه هنری کردستان از برگزاری شب خاطره شهید دکتر «مصطفی رستم‌پور» به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی در شهرستان بیجار خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛امین مرادی رئیس حوزه هنری کردستان گفت: همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی شب خاطره شهید والا مقام و شاخص جامعه پزشکی کشور شهید مصطفی رستم پور روز یک‌شنبه 15 اسفند 96 در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود .

وی افزود: این برنامه با همت حوزه هنری شهرستان بیجار و همکاری و مشارکت دفترنماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی، حوزه هنری شهرستان بیجار، دانشگاه پیام نور و بنیاد شهید شهرستان بیجار ، انجام می گیرد.

مرادی بیان کرد: در این مراسم از تابلوی نامگذاری سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور بیجار به نام این شهید والامقام و همچنین از کتاب « اطاق عمل » به نویسندگی حمید گله‌داری که توسط انتشارات سوره سبز به چاپ رسیده است نیز رونمایی خواهد شد.

مرادی با اشاره به گوشه‌ای از زندگی شهید رستم‌پور گفت: مصطفی رستم‌پور که پنجم دی 1365 به جبهه اعزام شد، دهم دی 1365 در حال مداوای یکی از مجروحان در بیمارستان صحرایی 528 سوماردر عملیات کربلای 5 بر اثر بمباران شیمیایی به شدت مصدوم شد و 35 روز بعد در بخش ICU بیمارستان «سن آنتوان» پاریس (پانزدهم بهمن 1365) به دلیل تنفس گاز خردل به شهادت رسید و در شهرستان بیجار به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ د م

رونمایی از تابلوی نامگذاری سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور بیجار به نام شهید رستم پور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.