نگاهی به برنامه‌های حوزه هنری خوزستان به مناسبت دهه مبارک فجر

رییس حوزه هنری خوزستان برنامه‌های فرهنگی و هنری حوزه هنری استان به مناسبت دهه فجر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاالسلام و المسلمین سید شهاب‌الدین طباطبایی، رییس حوزه هنری خوزستان بیان داشت: حوزه هنری استان همزمان با بهار انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام‌الله دهه مبارک فجر برنامه‌هایی تدوین کرده که در سطح استان برگزار خواهند شد.

وی، شب شعر «سرود سرخ سپیده» را از جمله برنامه های دهه فجر عنوان و اذعان کرد: این شب شعر 17 بهمن در کتابخانه علوم ایران برگزار و از شاعران انقلاب اسلامی در استان خوزستان تجلیل خواهد شد.

حجت‌الاالسلام و المسلمین طباطبایی افزود: نمایش‌های «پل سیاه» با موضوع انقلاب اسلامی و «در سایه‌سار سوگ سکوت» از 10 تا 25 بهمن در پلاتوهای ماه و مهر حوزه هنری، مراسم عشعرصر خاطره انقلاب در شهرستان رامهرمز و نمایش "افسانه مردی که پوست می‌انداخت" در شوشتر برگزار خواهند شد.

رییس حوزه هنری خوزستان در ادامه افزود: برگزاری کارگاه 2 روزه آموزشی خاطره ‌نویسی، یادواره نقش بانوان در انقلاب، رونمایی و نصب تابلو به نام هنرمند جانباز استاد محمد هاشم بدری از دیگر برنامه‌های این حوزه در ایام‌الله دهه مبارک فجر هستند، همچنین فیلم‌هایی با موضوع انقلاب در گالری اشراق حوزه هنری به مدت 3 روز نمایش داده خواهند شد.

وی گفت: در شهرستان دزفول هم 2 برنامه شاخص شب خاطره انقلاب در 18 بهمن در سالن مرکز فرهنگی دفاع مقدس و کارگاه 2 روزه آموزش تاریخ شفاهی و فن مصاحبه 19 بهمن در سالن سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می‌ گردد.

حجت‌الاالسلام و المسلمین سید شهاب‌الدین طباطبایی برگزاری کارگاه کاریکاتور در تاریخ 17 بهمن ماه، نمایش فیلم‌های کوتاه دینی در روزهای 15 و 16 بهمن، شب شعر انقلاب با حضور شاعران استانی در آبادان و همایش تئاتر نور از 17 تا 19 بهمن از دیگر برنامه های دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

برنامه‌های حوزه هنری خوزستان در دهه فجر اعلام شد

برچسب ها: دهه فجر ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار