بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: جشنواره فیلم فجر فستیوالی است که مزایای خیلی خوبی برای همگان دارد، به ویژه اینکه شرایطی را برای مقایسه کارها با یکدیگر و احتمالاً افزایش سطح کیفیت فیلم ها فراهم می کند.

اظهارات آقای بازیگر درباره جشنواره فیلم فجربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد آئیش در پاسخ به این سوال جشنواره فیلم فجر را چطور می بیند، اظهار کرد: فکر می کنم جشنواره فیلم فجر فرصت خوبی است که در آن اهالی سینما، هنرمندان و مردم با یکدیگر به تماشای فیلم می نشینند.

وی افزود: این جشنواره فستیوالی است که نمی تواند بد باشد و حتماً مزایای خیلی خوبی برای همگان دارد، به ویژه اینکه شرایطی را برای مقایسه کارها با یکدیگر و احتمالاً افزایش سطح کیفیت فیلم ها فراهم می کند.

جشنواره فیلم فجر حال و هوای پر هیجان و جالبی دارد

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: مردم در چارچوب جشنواره فیلم فجر با شور و هیجان فیلم ها را می بینند و درباره آن ها بحث و گفتگو می کنند و در کل به نظر من تجربه خوب و جالبی است.


بیشتر بخوانید: ماجرای شباهت گریم پژمان بازی به «جانی دپ»!


وی در پاسخ به انتقادات احتمالی وارد بر جشنواره، گفت: جشنواره را خیلی تخصصی دنبال نمی کنم اما به عنوان یک بازیگر حال و هوای جشنواره را خیلی دوست دارم.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

فرهاد آئیش: جشنواره فجر را تخصصی دنبال نمی‌کنم اما حال و هوای خوبی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار