مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت : عملیات زیر ساختی انتقال زباله های بجنورد به نجف آباد به زودی آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علی اصغر شاکری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی از آغاز اجرای عملیات زیر ساختی برای انتقال زباله های شهرستان بجنورد به دفن گاه جدید که زمین آن در حوالی منطقه نجف آباد پیش بینی شده است خبر داد و گفت: پیمانکار به زودی اجرای این عملیات زیرساختی را آغاز خواهد کرد.

وی با اعلام اینکه با انتقال زباله های شهر بجنورد به دفن گاه جدید، دیگر زباله ای به باباموسی انتقال نخواهد یافت، افزود: در قراردادی که با پیمانکار منعقد شده است، پیمانکار باید زیرساخت هایی را از جمله در زمینه های ایجاد راه دسترسی به منطقه جدید دفن گاه، ترانشه برداری در این محل جدید و استاندارد سازی لایه های خاکی برای دفن زباله ها را انجام دهد تا دفن گاه جدید برای دفن زباله آماده سازی شود.

شاکری با تاکید بر این نکته که دفن زباله در دفن گاه جدید مبتنی بر استانداردهای روز جهانی انجام خواهد شد، گفت: با مساعد شدن شرایط جوی و شرایط اجتماعی در آن منطقه پیمانکار اجرای این عملیات را به زودی آغاز خواهد کرد.

وی درباره احداث کارخانه کمپوست در این منطقه در محل دفن گاه جدید شهر بجنورد افزود: احداث این کارخانه از دستور کار خارج نشده است و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/آ

احداث کارخانه کمپوست در محل دفن گاه جدید بجنورد

برچسب ها: شورای شهر ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.