رزمایش پاک سازی جنوب استان با رمز "یا فاطمه الزهرا"به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی امروز در جیرفت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صبح امروز سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان ضمن حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت با اعلام رمز "يا فاطمه الزهرا"، رزمايش پاک سازي جنوب استان را با هدف ارتقاء امنيت اجتماعی در شهرستان كرمان آغاز كرد.


وی در حاشيه آغاز اين طرح با بيان اینکه نیروی انتظامی در اجرای طرح‌های خود و به‌ویژه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نیازمند همکاری و مشارکت مردم است افزود: برقراری امنیت موضوعی بسیار مهم است و برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس به حساب می‌آید.


وی تصریح کرد: اين رزمايش با هدف پاك سازي مناطق آلوده و جرم خيز از لوث وجود اراذل و اوباش، متهمان تحت تعقيب، مواد مخدر سنتی و صنعتي ، كشف اموال سرقتی ، دستگيری سارقان و مقابله با قاچاقچيان سوخت به مدت 2 روز اجرا خواهد شد.


سردار رضا بنی اسدی فر‌ افزود: درصد مهمی از این طرح شامل اقدامات فرهنگی و اجتماعی است که قبل از اجرای عملیات انتظامی و کار اجرایی در دستور کار معاونت اجتماعی استان قرار گرفت.


فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: پلیس این اقدامات را زیر بنای رشد و ارتقاء امنیت می داند و امید است با اثر بخشی این گونه فعالیت ها به مشارکت حداکثری شهروندان و استمرار امنیت پایدار دست یابیم.


لازم به ذكر است در دیگر شهرستان های جنوب استان نيز اين رزمایش عملیاتی انتظامی پس از شنيدن رمز "يا فاطمه الزهرا"، آغاز شد.
انتهای پیام/ی

رزمایش امنیتی در جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار