رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: برداشت های غیرمنصفانه از فرمایشات ریاست قوه قضائیه و انعکاس وسیع خبری و هجمه به قضات و جایگاه و منزلت امر قضاء اتفاق نامیمونی است که در جریان می باشد وبه اساس عدالت در کشور لطمه وارد می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان صبح امروز در جلسه با قضات دادگاه تجدید نظر استان کرمان که در محل سالن شهید نصیری برگزار گردید، ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه ی فجر، گفت: دستگاه قضائی کشور مقتدر و مستقل با مظاهر فساد در هرموقعیت واکنش قاطعانه نشان خواهد داد.

رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه در اسلام و حکومت اسلامی قضاوت از جایگاه بالایی برخوردار است،گفت:بزرگترین سرمایه قوه قضائیه قضات و کارکنان دستگاه قضائی می باشند.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان تصریح کرد:طی چندین سال گذشته شاهد کمترین تخلف از سوی قضات شریف استان کرمان بوده ایم ومسئولان قضائی نیز همواره قدردان خدمات این قشر شریف جامعه هستند.

وی به هجمه های سنگین دشمنان ومعاندان نظام علیه قوه قضائیه طی چند ماه گذشته اشاره کرد و گفت:بحمدالله علیرغم همه ی این تهدیدات و فشارها قضات شجاع،بصیر و آگاه استان کرمان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشته اند و لحظه ای از سر آرمانها و اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوتاه نیامده اند.

وی افزود:قضات در دستگاه قضایی نمایندگان مقام عظمای ولایت هستند که با تعامل با سایر مسئولین و رعایت استقلال جایگاه قضا و قضاوت در مسیر اجرای عدالت گام برمی دارند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به اینکه اجرای عدالت و ایجاد امنیت همواره در دستور کار قضات قرار دارد،افزود: ما هیچ گاه نمی توانیم خدمات و زحمات شبانه روزی این قشر زحمت کش را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه قضات و کارکنان اداری دادگستری استان کرمان از خدوم ترین اقشار جامعه هستند،گفت:رسیدگی سالانه به بیش از 640هزار پرونده و پاسخگویی روزانه به بیش از 28هزار مراجعه کننده نشان دهنده کار جهادی قضات و کارکنان اداری دادگستری استان کرمان می باشد.

وی به آیات و روایات مربوط به اهمیت مسئله قضاء اشاره کرد و گفت:همانطور که مکررا در فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب آمده است،مساله قضاوت يك مساله بسيار خطيری است .

انتهای پیام/ی

خدمات شبانه روزی قضات بر کسی پوشیده نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.