بالغ بر ۱۳ هزار لیتر نفت سفید دپو شده در یکی از واحدهای تولیدی شهرستان ارومیه کشف و ضبط شد.

عرضه خارج از شبکه نفت سفید با عنوان تینر روغنی ممتاز در کشوراحمد مجرد مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: بالغ بر ۱۳ هزار لیتر نفت سفید دپو شده در یکی از واحدهای تولیدی شهرستان ارومیه کشف و ضبط شد.

وی گفت این مقدار نفت سفید دپو شده توسط کارگروه مشترک تلفیقی کنترل و نظارت و مهندسی فرآورده های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه و پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان غربی  به طرز ماهرانه ای شناسایی و ضمن انتقال ۱۳ هزار لیتر نفت سفید به انبار نفت ارومیه، پرونده قضایی آن تکمیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

این مقام مسئول افزود: واحد تولیدی غیرمجاز، نفت سفید را در بسته بندی های یک و سه لیتری با عنوان تینر روغنی ممتاز در سطح کشور توزیع می کرد.

مجرد با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در اختصاص سهمیه سوخت واحدهای تولیدی با حساسیت بسیار زیادی عمل میکند از کلیه دستگاههای اجرایی متولی واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی خواست در بازدیدهای میدانی تخصیص سهمیه سوخت فرایند تولید را بطور مستمر از نظر فنی کنترل نمایند.

مدیر منطقه ارومیه یاد آور شد: در راستای پیشگیری و مبارزه با قاچاق سوخت، بازرسی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با همکاری و تعامل تنگاتنگ پلیس آگاهی استان و با اقتدار تمام با مخلان نظام اقتصادی و عرضه خارج از شبکه سوخت که همه ملت ایران در آن سهیم هستند برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

عرضه خارج از شبکه نفت سفید در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.