به مناسبت ایام دهه فجر؛

محور ملایر خنداب با روکش آسفالت نفسی دوبار می گیرد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از افتتاح یک طرح راهداری همزمان با ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

محور ملایر خنداب با روکش آسفالت نفسی دوبار می گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جواد نگاهداریرئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر اظهار داشت: در این ایام، روکش آسفالت و لکه‌گیری محور ملایر، خنداب حد فاصل روستای ازناو تا تقاطع روستای محمودآباد افتتاح می‌شود.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح را 443 میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: میزان لکه‌گیری در این مسیر 6 هزار و 906 متر و میزان آسفالت روکش نیز به طول 4 هزار و 400 متر بوده است.

نگاهداری در ادامه با اشاره به اینکه 20 درصد از راه‌های استان همدان متعلق به شهرستان ملایر است، یادآور شد: از مجموع 4 هزار و 920 کیلومتر راه در سطح استان، 931 کیلومتر آن در حوزه شهرستان ملایر قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت محورهای مواصلاتی واقع در حوزه استحفاظی این شهرستان اذعان داشت: ارائه خدمات مناسب و به موقع راهداران در راستای تردد ایمن و روان امری ضروری است.

این مسئول همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راه های این شهرستان ابراز داشت: ارائه خدمات جاده‌ای از سوی نیروهای این اداره به مسافران نیز انجام شده است.

وی تکمیل و تجهیز محل اداره به وسایل و ماشین‌آلات راهداری و راهدارخانه‌ها در محورهای مواصلاتی این شهرستان، انجام طرح راهداری زمستانی به شکل سالانه به منظور جلوگیری از لغزندگی جاده و کاهش تصادفات در شرایط جوی نامناسب را از دیگر اقدامات دیگر این اداره بیان کرد.

 انتهای پیام/د

روکش محور ملایر خنداب

 

برچسب ها: آسفالت ، راه سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار