مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از افتتاح 3 نیروگاه خورشیدی در همدان خبر داد.

افتتاح 3 نیروگاه خورشیدی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد مهدی شهیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه  از اقدامات اجرایی شرکت برق در راستای صرفه‌جویی و مدیریت مصرف انرژی برق دار کردن چاه‌های کشاورزی عنوان کرد: تاکنون 6 هزار و 572 حلقه چاه کشاورزی در استان برق دار شده‌اند.

وی با اشاره به 2 هزار و 914  میلیون کیلو وات ساعت انرژی تحویلی استان تصریح کرد: در حال حاضر تلفات شرکت 11.7 درصد بوده که امید است تا پایان امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای فروش انرژی این میزان به 10 درصد کاهش یابد.

شهیدی در ادامه با اشاره به جایگاه استان همدان در استفاده از انرژی‌های نو اظهار داشت: استان همدان به عنوان قطب نیروگاه‌های خورشیدی در کشور مطرح است.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه سال گذشته 2 نیروگاه خورشیدی در مجموع به قدرت 14 مگاوات به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: در دهه فجر امسال نیز 3 نیروگاه خورشیدی شهدای همدان، باباطاهر و بوعلی در مجموع به قدرت 21 مگاوات به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: همچنین دو نیروگاه مقیاس کوچک استخر اسدآباد و شرکت توان شفق مولدان در مجموع با اعتبار 150 میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

3 نیروگاه خورشیدی در همدان افتتاح می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار