ملی پوش فوتسال گفت: پس از پایان بازی های لیگ برتر، بازیکنان از لحاظ بدنی و روحی در شرایط خوبی قرار دارند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد توکلی درباره مسابقات جام ملت های فوتسال 2018 آسیا که در چین تایپه برگزار می شود، اظهار کرد: خداراشکر پس از پایان بازی های لیگ برتر، بازیکنان از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار دارند و در 3-4 بازی دوستانه ای که برگزار کردیم، درصدد بودیم تا هماهنگی فنی و روحی بین بازیکنان برقرار شود که فکر می کنم این اتفاق رخ داده و تنها نکته منفی مصدومیت حمید احمدی بود که تیم را ناراحت کرد. در کل شرایط خوبی داریم و مصدومان هم رسیدند و امیدوارم در مسابقات جام ملتهای آسیا نتایج خوبی بگیریم.

او درباره رقیبان ایران در جام ملتهای آسیا 2018 اظهار کرد: ژاپن و تایلند رقیب مان قدیمی ما هستند اما در 2-3 سال گذشته ازبکستان هم به فینال مسابقات آسیایی فوتسال رسیده و تیمی خطرناک است. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این 3 کشور رقبای اصلی ما هستند  اما تلاش می کنیم تا مانند گذشته نتایج خوبی بگیریم و قهرمان شویم. امیدوارم با کمک خدا و دعای مردم قهرمان شویم و قطعا رسیدن به این مهم دور ازدسترس نیست.

توکلی درباره حضورش در لیگ های خارجی گفت: در 2 سال گذشته با نفت عراق به فینال جام باشگاه های آسیا رسیدم و حتی بهترین بازیکن مسابقات هم شدم. اکنون هم در حال مذاکره با نفت نجف و چونبوری تایلند هستم که هر 2 تیم در جام باشگاه های آسیا حضور دارند اما پیشنهاد مالی نفت نجف بهتر است و اگر مشکلی پیش نیاید، امسال در خدمت این تیم هستم. تاکنون قراردادی با هیچ تیمی امضا نکردم اما شرایط تیم نجف به استانداردهای من نزدیک است و به احتمال زیاد به این تیم می روم.

ملی پوش فوتسال در پایان گفت: با شرایطی که در چندسال گذشته داشتیم و شرایط بد بود اما اکنون دید مسئولان به فوتسال تغییر پیدا کرده و امیدوارم از این بهتر هم شود.

انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش فوتسال کشورمان درباره مسابقات جام ملت های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار