استاندار یزد؛

حامی تولیدکنندگان و صنعت گران استان خواهم بود

استاندار یزدگفت:در شرایط اقتصادی امروز کشور همه مسئولین باید با تلاش و انگیزه‌ای مضاعف به دنبال حل معضلات واحدهای تولید و صنعتی اشتغال‌زا باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   محمود زمانی قمیاستاندار یزد با اشاره به لزوم همراهی و حمایت مسئولین استان یزد از تولیدکنندگان و صنعت گران تصریح کرد: در شرایط اقتصادی امروز کشور همه مسئولین باید با تلاش و انگیزه‌ای مضاعف به دنبال حل معضلات واحدهای تولید و صنعتی اشتغالزا باشند.

 زمانی قمی عصر امروز در نشستی با حضور اعضای انجمن کاشی و سرامیک یزد و جمعی از مسئولین این استان، ضمن بررسی و شنیدن مشکلات این صنعت گران، بر لزوم حمایت همه‌جانبه مسئولین ذی‌ربط از صنعتگران و تولیدکنندگان استان تأکید کرد و افزود: حامی تولیدکنندگان و صنعتگران استان خواهم بود و حق را به آن‌ها می‌دهم.

استاندار یزد با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، همراهی با افرادی که سرمایه‌های خود را برای رونق تولید و اشتغال به کار گرفته‌اند را امری ضروری دانست و اظهار داشت: فعالان این عرصه‌ها افرادی هستند که سرمایه خود را در راه آبادانی کشور به کار گرفتند و همه مدیران باید با آن‌ها همراهی کنند.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر، اذعان کرد: جریاناتی که در سال 57 به دنبال این بودند که دین را در اداره جامعه ناکارآمد نشان دهد، امروز بار دیگر و در آستانه 40 سالگی انقلاب، قصد دارند تا دین مبین اسلام را در اداره کشور ناتوان نشان داده و جامعه را از انقلاب دل سرد کنند.

زمانی قمی با تأکید بر اینکه نسبت به کارآمدی این نظام اسلامی ایمان‌داریم، بیان داشت: مسئولین و مدیران با هماهنگی و همراهی باید توانمندی این نظام را ندر حل مشکلاتی همچون مشکلات اقتصادی نشان دهند.

پایان پیام/ی

مسئولین استان یزد از تولیدکنندگان و صنعت گران  حمایت کنند

برچسب ها: اشتغال ، صنعتگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.