به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ این نشست با حضور رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات، مدیران امور حقوقی و روابط عمومی و همچنین کارشناسان پشتیبانی، حراست، فناوری اطلاعات و دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این نشست سالاروند رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه بر ضرورت تقویت و فعالتر نمودن میز خدمت در دانشگاه و واحدهای تابعه تأکید کرد و گفت: نیاز است که میز خدمت در مجموعه علوم پزشکی لرستان با تنوع بیشتر و حضور نیروهای کارشناس از واحدهای مختلف تقویت شود.
سالاروند عنوان کرد: برای رسیدگی و پیگیری نیازها و خواستههای ارباب رجوع باید با دقت و ظرافت بیشتری عمل نمود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این نشست بر مقوله آموزش به ویژه در بین پرسنل تأکید کرد.
عبدالرضا شهبازی افزود: نحوه برخورد پرسنل دانشگاه و تکریم ارباب رجوع بسیار حائز اهمیت است. وی گفت: امیدوارم بستری فراهم شود تا همهی ما بتوانیم در وظیفهی ذاتی خود که خدمت رسانی به مردم میباشد و همچنین تکریم درست ارباب رجوع موفق عمل کرده باشیم.
در این نشست در خصوص کیفیت برنامهی خدمت رسانی به ارباب رجوع به ویژه اطلاع رسانی درست، مطابق دستورالعمل ابلاغی بحث و تبادل نظر شد.
انتهای پیام/د