فرمانده انتظامی تربت جام گفت: پلیس فتا از ابتدای سال تا کنون ۶۳ نفر به جرم سوء استفاده از حساب‌های بانکی و انتشار تصاویر و فیلم خصوصی دستگیر کرده است.

افزایش آمار سوء استفاده از مردم در فضای مجازی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سرهنگ هوشنگ کیانی در نشست خبری با خبرنگاران  افزود:درباره این موضوع توصیه‌ها و تذکرات لازم را به مردم داده ایم اما به هیچ عنوان وارد فضای خصوصی کسی نخواهیم شد.

وی از اجرای طرح چهارشنبه سوری از ابتدای هفته در تربت جام خبر داد و گفت: اصناف در تربت جام تحت نظر هستندو هر مغازه‌ای که مواد محترقه به فروش برساند علاوه بر پلمپ مغازه به مقام قضایی معرفی خواهد شد تا نسبت به تخلفات آنان تصمیم گیری شود.

فرمانده انتظامی تربت جام افزود: این نیرو با تمام توان وتلاش در خدمت مردم تربت جام هستندتا احساس امنیت را در مردم افزایش دهند.

 سرهنگ هوشنگ کیانی با اشاره به گوشه‌ای از اقدامات پلیس در ماه گذشته تصریح کرد: کشف یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال کالای قاچاق، انهدام باند سارقان حرفه‌ای، دستگیری ۵۱ خرده فروش و معتاد پرخطر، متلاشی شدن باند سرقت ۷ میلیارد تومانی، کشف ۱۴۰ راس دام قاچاق، کشف ۳۳ کیلو گرم هیروئین و... بخشی از اقدامات پلیس تربت جام می‌باشد.


وی  با اشاره به طرح‌های امنیتی در نماز‌های جمعه تربت جام گفت:از ابتدای بهمن سال جاری در دو نمازجمعه تربت جام کلانتری ۱۱ و ۱۲ مستقرشده اند و نمازگزاران باید بدانند استفاده از وسائل نقلیه شخصی مقابل درب ورودی نماز جمعه ممنوع بوده و لازم است در این مورد به نمازگزاران اطلاع رسانی شود.


انتهای پیام //ز. ج
 


نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.