مدیرکل پست استان اردبیل گفت: در سطح استان اردبیل حدود 20 دفتر پیشخوان خدمات دولت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی امدادی مدیرکل پست استان اردبیل ظهر امروز افزود: پست یکی از قدیمی‌ترین وسایل ارتباط جمعی بوده که در طول سالهای گذشته وظیفه ارتباطی خود را حفظ کرده و با پیشرفت تکنولوژی و مکانیزه شدن فعالیتها پست جایگاه و امانتداری خود را هنوز هم داراست.

وی گفت: با پیشرفت وسایل ارتباط جمعی پست نقش ارزنده و مهم خود را ایفا می‌کند به طوری که در بارندگی روزهای گذشته و با ایجاد مشکلات در رد و بدل کردن مرسولات پستی این اهمیت به خوبی تایید شد.

مدیرکل پست استان اردبیل افزود: سیاست شرکت پست انجام به موقع درخواستهای مردمی است و از بخش خصوصی نیز در این راستا استفاده می‌کنیم به طوری که ارسال مرسولات در خطوط بین شهری توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.

امدادی با اشاره به اینکه تمامی کارها در پست شامل دقت و سرعت می‌شود، تصریح کرد: فرآیند پست 4 مرحله دارد که شامل قبول مرسوله، تجزیه و جمع‌آوری، رهسپاری و توزیع است که توزیع مرحله خاتمه عملیات پستی می‌باشد.

وی بیان کرد: در سطح استان اردبیل حدود 20 دفتر پیشخوان خدمات دولت داریم که برخی از فعالیتهای پستی را انجام داده و در رد و بدل کردن مرسولات به اداره کل پست استان کمک می‌کنند.

مدیرکل پست استان اردبیل اظهار کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی دو پروژه سیماک و جی‌نف توسط اداره کل پست استان اردبیل دنبال می‌شود که سیماک در واقع همان سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور در رابطه با استعلامات دستگاه اجرایی از املاک و اراضی است.

امدادی گفت: با اجرای این طرح از جعل مدارک اسناد و املاک و همچنین زمین‌خواری جلوگیری می‌شود و پروژه جی‌نف نیز تعیین کد پستی برای هر نقطه است که با جدیت در اداره کل پست استان اردبیل انجام و اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

پست یکی از قدیمی‌ترین وسایل ارتباط جمعی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.