همایش فجر آفرینان انقلاب اسلامی در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این همایش گفت: رسالت انقلاب اسلامی جایگزین کردن فرهنگ فاطمی بجای فرهنگ زیاده خواهانه استکباری است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: فرهنگ زیاده خواهانه همان فرهنگی است که بر فرهنگ منفعت‌طلبانه استوار است، فرهنگی که مردم کشور‌هایی نظیر یمن، سوریه و عراق را به خاک و خون می‌کشد چرا که منافع آمریکایی‌ها و استکبار جهانی اقتضا می‌کند که مردم این کشور‌ها کشته شوند.

وی اضافه کرد: در فرهنگ فاطمی توجه به همسایگان و دعا در حق آن‌ها اهمیت بیشتری از خود انسان دارد و این فرهنگ والا مقابل فرهنگ زیاده‌خواهی استکباری است.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: نگاه شیطان این است که همواره نا امیدی و یأس را به ما عرضه کند و وعده فقر به ما دهد که اگر جامعه‌ای به این بلا دچار شد، کدخدایی آمریکا را هم خواهد پذیرفت.

استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی حرکتی فرهنگی و دینی با حضور همه گروه‌ها بود و مردمی‌ترین انقلاب تلقی می‌شود.

عبدالمحمد زاهدی افزود: نقش مردم ما با تحمل سختی‌ها در جنگ تحمیلی، تحریم، شرایط بد اقتصادی بی بدیل است و به ماندگاری نظام منجر شده است.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان در صدد نا امید کردن مردم هستند، مسئولان وظیفه دارند با خدمت صادقانه و شبانه روزی رضایت مردم را جلب کنند.

زاهدی گفت: مسئولان باید بدانند که رضایت مردم موجب ماندگاری انقلاب و نظام است و حوادث اخیر هم نشان داد هر جا مردم در صحنه باشند آسیب نمی‌بیند.

استاندار در ادامه از افتتاح بیش از هزار و ۶۰ پروژه با یک هزار میلیارد تومان هزینه در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۴ هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

زاهدی افزود: ۲۲ بهمن امسال بسیار مهم است و شرکت گسترده مردم در این راهپیمایی  باعث نابودی نقشه‌های شوم دشمنان می شود .

انتهای پیام/

برگزاری همایش به مناسبت دهه فجر در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.