استاندار یزد گفت: همزمان با دهه فجرانقلاب اسلامی ۶۳۵ طرح بااعتباری بالغ‌بر ۲ هزار میلیارد تومان وبا اشتغال به کار ۳ هزار ۲۱۹ نفر در استان یزد به بهره برداری می‌رسد.

محمود زمانی قمی استاندار یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ضمن تبریک سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در دهه فجر امسال ۳۰۴ طرح در شهر‌ها و ۳۳۱ طرح در روستا‌های استان به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار یزد با اشاره به اجرایی شدن طرح‌ها در حوزه‌های عمرانی، کشاورزی، مخابراتی، بهداشتی، فرهنگی، گردشگری، دامداری، صنعتی و انرژی خاطرنشان کرد:ا زاین تعداد، ۳۱۴ طرح عمرانی، ۴۳ طرح کشاورزی، ۴۸ طرح مخابراتی، ۱۷ طرح بهداشتی، ۲۰ طرح فرهنگی، ۱۲۳ طرح در حوزه انرژی، ۲۱ طرح گردشگری، ۷ طرح دامداری و ۴۲ طرح صنعتی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

زمانی قمی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها ۳ هزار و ۲۱۹ نفر در استان مشغول به کار خواهند شد، گفت: ۱۹ طرح در ابرکوه، ۶۶ طرح در اردکان، ۵۰ طرح در اشکذر، ۶۳ طرح در بافق، ۱۶ طرح در بهاباد، ۱۱۲ طرح در تفت، ۳۰ طرح در خاتم، ۳۲ طرح در مهریز، ۷۴ طرح در میبد و ۱۷۳ طرح در شهرستان یزد به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار یزد همچنین تعداد طرح‌های دولتی را ۵۱۵ طرح برشمرد و ازعملیاتی شدن ۱۲۰ طرح از سوی بخش خصوصی خبرداد.

انتهای پیام/ ا

اشتغالزایی بیش از 3هزار نفر در ایام الله دهه فجر دراستان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار