بهره برداری از ۸۷ طرح عمرانی در جهرم

۸۷ طرح عمرانی جهرم در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم گفت: در دهه فجر امسال ۸۷ طرح عمرانی با اعتبار هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

صحرائیان با بیان اینکه در حوزه صنعت برق ۴ پروژه به بهره برداری می‌رسد، ادامه داد: پروژه‌های صنعت برق در جهرم با ۴۵۷ میلیارد ریال اعتبار که مهمترین آن پست ۴۰۰ کیلو ولت نیروگاه سیکل ترکیبی است که افتتاح می‌شود.

وی در خصوص پروژه‌های گازرسانی قابل افتتاح در جهرم، بیان کرد: عملیات اجرایی تعداد ۳ پروژه گازرسانی به روستا‌های شهرستان با اعتباری افزون بر ۱۵۸ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

صحرائیان از افتتاح ۹ پروژه در حوزه راه‌سازی و راه‌داری در شهرستان جهرم خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها در نقاط شهری و روستایی جهرم با اعتباری نزدیک به ۲۴۷ میلیارد ریال جهت رفاه مردم افتتاح می‌شود.

فرمانده ویژه جهرم ۴۰ پروژه را سهم بهداشت و درمان جهرم در بهره‌برداری‌های دهه فجر دانست و افزود: از بخش آنژیوگرافی بیمارستان پیمانیه جهرم و مرکز درمان بستر دوزه سیمکان در کنار دیگر پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان با اعتباری بالغ‌بر ۱۷۱ میلیارد ریال در دهه فجر امسال در شهرستان جهرم بهره‌برداری می‌شود.

معاون استاندار فارس از برگزاری آیین گشایش ۶ پروژه عمرانی در دانشگاه‌های شهرستان جهرم با اعتبار ۱۰۵ میلیارد ریال خبر داد و در خصوص پروژه‌های آبرسانی در این شهرستان، بیان کرد: ۵ پروژه آب شرب روستایی با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

صحرائیان از افتتاح ۷ پروژه با اعتباری افزون بر ۷۶ میلیارد ریال در بخش مخابرات و ارتباطات در دهه فجر خبر داد.

وی با بیان اینکه همچنین ساختمان شهرداری دوزه بخش سیمکان جهرم به بهره‌برداری می‌رسد افزود: در زمینه عمران شهری و روستایی ۵ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۱۶ میلیارد ریال و ۲ پروژه نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس با اعتباری نزدیک به ۶ میلیارد ریال و ۲ سالن ورزشی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

فرماندار جهرم تصریح کرد: چندین پروژه دیگر نیز در حوزه تولید و اشتغال، خدمات رفاهی و مساجد با اعتباری افزون‌بر ۳۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

صحرائیان گفت: در دهه فجر امسال ۱۴ پروژه جدید نیز در حوزه‌های مختلف در شهرستان جهرم کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ر

افتتاح ۸۷ طرح عمرانی در جهرم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار