مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: نام نویسی نامزدی در صندوق ذخیره فرهنگیان از امروز تا ۱۷ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

علیرضا نخعیمدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مشارکت فرهنگیان سراسر کشور در مدیریت صندوق ذخیره فرهنگیان با تدبیر وزیر آموزش و پرورش در قالب این اقدام عملی می‌شود.

نخعی  ادامه داد: بر این اساس انتخاب سه عضو هیات امناء و بازرس ویژه صندوق از میان فرهنگیان سراسر کشور از طریق برگزاری انتخابات در حال عملیاتی شدن است.

وی دارا بودن حداقل ۱۲ سال سابقه خدمت، پنج سال عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان و داشتن حداقل مدرک کارشناسی یا معادل آن را از شرایط نامزد شدن در این انتخابات ذکر کرد.

وی افزود در این دوره از انتخابات صندوق بجز معلمان هیچ یک از مدیران، معاونان مناطق، شهرستان و استان‌ها نمی‌توانند شرکت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: بعد از نام نویسی افراد در سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان رای گیری برای انتخاب افراد برتر از ۱۸ تا ۲۰ بهمن در سامانه برگزار می‌شود.

نخعی اظهار داشت: همچنین نفرات برتر این دوره از انتخابات به مرحله دوم راه یافته و به صورت حضوری و مستقیم در تهران برگزیده خواهند شد.

انتهای پیام/ع

نام نویسی داوطلبان صندوق ذخیره فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار