رسانه ابزاری موثر و قدرتمند برای مستندسازی های میراث فرهنگی است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛؛جلیل بالایی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه؛از حضور بیش از ۴۰۰گردشگر از ۱تا۴اسفند سال جاری خبر داد .

رسانه ابزاری موثر و قدرتمند برای مستندسازی های میراث فرهنگی

مدیرکل میراث فرهنگی با اشاره به مشکلات پیش آمده در استان کرمانشاه چون بستن مرزهای خسروی و پرویزخان،افزایش ریزگردها وزلزله ۲۱آبان ماه را معضلاتی عنوان کرد که به صنعت توریسم و گردشگری آسیب جدی زده است و خاطر نشان کرد مجموعه این هجمه مشکلات زیست محیطی و طبیعی و زرد وقرمز شدن در نقشه های جغرافیایی و اقلیمی رسالت ما را در عملکردهایی که از ما توقع می رود تاثیر بگذارد.
جلیل بالایی؛قدیمی تری،قدرتمندترین و موثرترین ابزار را در حوزه مستندسازی رسانه ملی دانست و خاطر نشان کرد در رویداد راهنمایان گردشگری در اوایل اسفند ماه و شرح همه عملیات و خدماتی که قرار هست عرضه شود رسانه باید حامی و شارح وقایع پیش رو باشد.

رسانه ابزاری موثر و قدرتمند برای مستندسازی های میراث فرهنگی

محسن قلخانی؛مدیر باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمانشاه تمرکز بر مستندسازی را از ۴گوشه اقلیم استان کرمانشاه از دیدگاه های مدنظر صداوسیما خواند و اهمیت معرفی آثار تاریخی کم نظیر استان کرمانشاه را از وظایف رسانه دیداری و شنیداری صدا و سیما دانست.

 

بهزادخالوندی مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی برای معرفی بیشتر جاذبه های گردشگری استان مناطق بوم گردی «بسته سفر» را یکی از برنامه های مدون و پیش رو عنوان کرد و اواخر هفته را باتوجه به فراغت بال خانواده ها زمان مناسبی دید تا صداوسیما بتواند در کلیپ های کوتاه کرمانشاه و دیدنی هایش را به همشهریان استانی بیشتر معرفی کند.

انتهای پیام/پ

 

رسانه ابزار موثر برای مستند سازی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.