داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: برخلاف صحبت های مطرح شده دستمزد داوران بیشتر نشده و داوری به این مسئله اعتراض نکرده است.

فغانی : داوران و خبرنگازان مظلوم ترین قشر هستند/ برخلاف گفته ها دستمزد داوران بیشتر نشده استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشورمان  در حاشیه دیدار تیم های نفت تهران و پیکان در خصوص  پاداش حضور در جام جهانی فوتبال گفت : صعود تیم ملی به دور بعد افتخار ماست اما ما هم تیم دوم ایران  هستیم و توقع داریم همان پاداش ملی پوشان برای ما هم در نظر گرفته شود.

فغانی افزود: داوران و خبرنگاران مظلوم ترین قشر در این سفره پهن شده هستند ما در حال حاضر طلبی نداریم اما دستمزدی که در نظر گرفته شده است با توجه به همان نرخ های سال قبل است و بر خلاف گفته ها در مورد افزایش حقوق باید بگویم این طور نیست و داوری هم  به این مسئله اعتراض نکرده است. 

او درباره کلاس های داوری برگزار شده و سفرش به امارات گفت: یک کلاس در ابوظبی در ماه گذشته برگزار شد و در ماه آینده هم باید برای حضور در یک کلاس دیگر راهی قطر شویم.  همچنین قرار است در فروردین  و اردیبهشت هم در کلاس ها دیگری شرکت کنیم. 

فغانی  در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا برای جام جهانی تست دیگری هم وجود دارد یا خیر بیان کرد: لیست داوران تا روز آخر باز است و از جاییک ه تیم های ملی سهمیه می گیرند این لیست را باز می گذارند. همچنین داوران باید تا روز آخر تلاش کنند و بجنگند تا در شرایط ایده آل برای حضور در جام جهانی فوتبال مشخص نشده است. 

داور بین المللی کشورمان افزود: هنوز ترکیب دقیق تیم داوریمان در جام جهانی فوتبال مشخص نشده است و خوشبختانه می توانیم از تجربه هایمان در جام جهانی روسیه استفاده کنیم البته ابتدا نیاز است تا به صورت قطعی راهی روسیه شویم و پس از آن به فکر یک برنامه ریزی دقیق برای بازی ها باشیم. 

او در پاسخ به این سوال که چه عواملی می تواند باعث خط خوردن نام داوران  از لیست نهایی جام جهانی فوتبال شود گفت: عوامل فنی ، بدنی و عملکرد خیلی ضعیف می تواند باعث شود تا نام داور خط بخورد. 

فغانی در خصوص حمایت ها از او در راه جام جهانی عنوان کرد: وعده های داده شده از سوی مسئولان که در صورت عملکرد خوب در جام جهانی از ما تقدیر خواهد شد اما ما نیاز به این جوایز نداریم زیرا معتقدم که ما تیم دوم ایران در جام جهانی فوتبال هستیم و هر چیزی که برای آنها در نظر گرفته شده برای ما هم همان باشد ابتدا تاج و ساکت از این مسئله حمایت کردند اما در ادامه و با جلسه هیوت رئیسه نتیجه آن شد که تنها تقدیر صورت بگیرد.

او درباره اظهارات اصفهانیان درباره همین مصوبه بیان کرد: تاکنون خودمان تلاش کرده ایم تا به جایگاه فعلیمان برسیم و از این پس هم تلاش می کنیم تا همین اتفاق بیافتد اما پاداشی که مطرح بود تا مانند ملی پوشان بگیریم حق ما بود.

او افزود: پاداشی که برای ما در نظر گرفته اند به امید خدا برای آماده سازی تیم ملی هزینه شود. 

 

انتهای پیام / 

 

اظهارات فغانی درباره وضعیت داوری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۸:۴۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
آقای فغانی با تمام احترامی که برای شما قائل هستم پاداش رو میدن نمیگیرن
آخرین اخبار