استاندار اصفهان بر بهره گیری بیشتر از ظرفیت بخش خصوصی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی و همکاری اتحادیه‌ها و اصناف فعال در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن مهرعلیزاده در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان اظهار داشت: باید برنامه مشخصی برای ارتقای سطح خدمات به مسافران در همه زمینه‌ها تدوین شود تا مسافرانی که در ایام نوروز97  به استان سفر می‌کنند بتوانند از همه ظرفیت‌های گردشگری اصفهان بهره مند شوند و از زیبایی‌های طبیعی و بناهای تاریخی بازدید کنند.

وی با بیان این‌که در عید نوروز کارنامه مدیریتی استان به شکل علنی به مردم نشان داده می‌شود، گفت: باید با تمام قوا در خصوص رضایت مسافران تلاش شود به طوری که آمادگی لازم در این زمینه ضروری است و در این راستا باید کمیت و کیفیت خدمات بیشتر از سال‌های گذشته باشد.

استاندار اصفهان برگزاری بازی چوگان در میدان نقش جهان را یکی از موارد بسیار خوب در جذب گردشگری عنوان کرد و گفت: اطلاع‌رسانی گسترده از برنامه‌های نوروزی برای جذب گردشگر بیشتر و تسهیل اسکان مسافران ضروری است.

مهرعلیزاده با تأکید بر این‌که لازم است این برنامه با آسیب‌شناسی و بررسی مشکلات و شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه‌های سال گذشته تدوین و ارائه شود، خواهان برنامه‌ریزی در جهت رفع نواقص سال‌های گذشته با توجه به نظرسنجی‌ها و آمار قبلی شد.

وی اضافه کرد: باید از ظرفیت بخش خصوصی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی استفاده بیشتری شود و همچنین دستگاه‌های اجرایی باید اتحادیه‌ها و اصناف فعال در بخش‌های مختلف را فراخوان کنند تا در اجرای برنامه‌های سفر نوروزی همکاری داشته باشند.

استاندار اصفهان با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای مسائل بهداشتی، ارزاق، نان و نرخ اماکن مختلف مانند رستوران‌ها و هتل‌ها، مطرح کرد: این برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای صورت گیرد تا زمینه رقابت بیشتر بین فعالان صنفی فراهم شود.

مهرعلیزاده با بیان این‌که افزایش امکانات اقامتی و رفاهی جهت مسافران مانند پارکینگ و کاهش ترافیک باید در دستور کار مسؤولان قرار گیرد و طرح مشخصی برای آن ارائه شود، اضافه کرد: باید تلاش شود تا بخشی اعظمی از رزرواسیون اقامتگاه‌ها به صورت اینترنتی انجام شود.

وی همچنین پیشنهاد کرد که برنامه‌های ویژه نوروز در اصفهان مانند جشنواره غذا در میدان نقش جهان برگزار شده و ظرفیت منازل استیجاری برای اقامت مسافران در ایام نوروز بیشتر شود.

استاندار اصفهان در پایان از مدیران مربوطه خواست در خصوص وضعیت ترافیک شهر و پارکینگ‌ها، طرح مشخصی را در جلسه آتی ارائه کنند.

 

انتهای پیام/م 

 

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.