مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: آمریکا هرگز دست از دشمنی علیه نظام و ملت ایران بر نخواهد داشت و به همین دلیل دشمن اصلی ما محسوب می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمدعلی آسودی مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،شامگاه پنج‌شنبه در یادواره شهدای دامغان و شهیدان نوید صفری و سعید علیزاده از شهدای مدافع حرم به میزبانی بوستان بلال دامغان با تحلیل اوضاع بین‌المللی و نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در منطقه از زمان هشت سال دفاع مقدس تاکنون، تأکید کرد: آمریکا هرگز دست از دشمنی و شیطنت خود علیه نظام و ملت ایران بر نخواهد داشت و به همین دلیل دشمن اصلی ما محسوب می‌شود.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب، نبرد امام راحل(ره) با شیطان بزرگ آغاز و ایشان به ما آموختند «نه ظلم کنید و نه زیر بار ظلم بروید» لذا ما تربیت‌شدگان مکتب امام تا آخرین قطره خون با آمریکا و ایادی او در منطقه مبارزه می‌کنیم و هرگز دست دوستی و سازش به این کشور نخواهیم داد.

وی همچنین به نقش و جنایات عربستان در پرورش نیروهای تکفیری و داعشی و جنایات آنان در منطقه نیز اشاره کرد و گفت: سعودی از طراحان اصلی به وجود آوردن داعش در منطقه است که با این کار خون هزاران ملت مسلمان در منطقه را بر زمین ریخت.

انتهای پیام/ع

نقش عربستان در ایجاد داعش

برچسب ها: سپاه ، مدافعان حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.