نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اندیشه و راه امام خمینی (ره) چراغی درخشنده است که تا ابد زنده می‌ماند.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۳ بهمن ۹۶ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با تبریک ایام الله دهه فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: وقتی ملت ایران برای تغییر سرنوشت خود و سرنگونی حکومت فاسد پهلوی اراده و قیام کرد، با یاری خدا و تدبیر و رهبری امام خمینی (ره) به نتیجه رسیدند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) مصداق کامل یک انسان با تقواست اظهار داشت: اندیشه و راه امام خمینی (ره) چراغی درخشنده برای بشریت است که تا ابد زنده می‌ماند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: امروز اثرگذاری انقلاب اسلامی و عظمت و کرامت ملت ایران در دنیا محسوس و ملموس است.

نکونام گفت: انقلاب اسلامی دستاورد‌های بسیاری برای مردم ایران داشت که باید به طور شایسته تبیین و اطلاع رسانی شود.

وی، مردم را عامل پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: مردم ایران مردمی بیدار، آگاه و با عظمت هستند که قدر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را می‌دانند.

نکونام، با اشاره به شرایط کشور در دوران رژیم طاغوت، جنایات و فساد مالی و اخلاقی دربار پهلوی و ستمی که در آن زمان به مردم می‌شد، تغییر نگاه‌ها به فساد و جنایات دربار و حکومت پهلوی را از فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن بیان کرد.

وی گفت: متأسفانه با گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی، چهره واقعی شاه و خاندان پهلوی برای مردم و به‌ویژه نسل جوان به‌خوبی تبیین نشده است و دشمن می‌خواهد چهره منحوس طاغوت را به گونه‌ای جلوه دهد تا مردم را نسبت به آن ترغیب کند.

خطیب جمعه شهرکرد تأکید کرد: برای خنثی کردن فتنه دشمن باید زوایای پنهان رژیم پهلوی به خوبی برای مردم و به ویژه نسل جوان بیان شود.

نکونام با اشاره به خاطرات محمدرضاشاه و نزدیکان خاندان پهلوی ادامه داد: جنایات، فساد و شرایط خفقان آور حکومت ستمشاهی طاغوت، کشور را به سراشیبی انحطاط و نابودی کشانده بود و کسی حق هیچ گونه اعتراضی نداشت.

وی اظهار داشت: اموال کشور صرف شهوترانی شاه و خانواده او می‌شد و نزدیکترین افراد به شاه ایران که نفوذ بسیار زیادی هم بر او داشتند از فرقه وهابیت و دارای فساد گسترده اخلاقی بودند.

نکونام در ادامه با اشاره به ۱۴ بهمن روز فناوری فضایی گفت: به برکت انقلاب اسلامی کار‌های بزرگی در این زمینه در داخل کشور صورت گرفته و ایران اسلامی امروز رتبه نهم کشور‌های جهان در عرصه فناوری فضایی را داراست.

وی با یادآوری ۱۹ بهمن سالروز بیعت همافران با امام خمینی (ره) اضافه کرد: بیعت همافران با امام راحل (ره) کار بزرگی بود که به پیروزی انقلاب اسلامی سرعت بخشید.

نکونام در پایان به ۲۰ بهمن سالروز بیعت جمعی از بختیاری‌ها با امام (ره) هم اشاره کرد و گفت: اعلام انزجار از شاپور بختیار و بیعت با آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی، حرکتی مهم و تاریخی بود که بختیاری‌ها از خود به یادگار گذاشتند.

انتهای پیام/ش

زوایای پنهان رژیم فاسد پهلوی برای جوانان بیان شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار