امام جمعه سنندج گفت:امنیت و اقتدار ملی ایران در سایه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق یافت.

امنیت و اقتدار ایران در سایه نظام جمهوری اسلامی تحقق یافتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه سنندج ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که درمسجد جامع این شهر برگزارشد٬با اشاره به فرموده خداوند در آیه 160 سوره آل‌عمران قرآن گفت: اگر مسلمانان پشتیبان دین خداوند باشند هیچ‌ کس با هیچ قدرت و جمعیتی نمی‌تواند بر مسلمانان غلبه کند دشمنان در غزوه بدر خیلی به خود اعتماد داشتند اما خداوند آنان را نابود و مسلمانان را پیروز کرد.

امام جمعه سنندج با اشاره به فرموده حضرت رسول اکرم(ص) افزود: هیچ کس بر هیچ کس دیگر جز به برکت تقوا و پرهیزگاری برتری ندارد بنابراین امیدوارم حق‌تعالی قلب و روح همه ما مسلمانان را آماده، نورانی و جزو رحمت خود قرار بدهد.

وی با اشاره به فرموده خداوند ادامه داد: باید قلب و دل مسلمانان نسبت به یکدیگر پاک باشد، حسود نباشند، غیبت و فتنگی نکنند، امین باشند، ظلم نکنند و از مال حرام دوری کنند.

ماموستا خدایی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهیدان انقلاب اسلامی و با اشاره به 12 بهمن‌ماه افزود: هر ساله بهمن‌ماه شادی و خوشحالی در ذهن ایرانیان تداعی می‌شود.

وی اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) پس از 15 سال دوری از وطن در روز 12 بهمن‌ماه سال 57 به وطن بازگشت و در روز 22 بهمن‌ماه طاغوتیان نابود شدند و نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت و از خداوند طلب می‌کنیم که همیشه بادوام باشد.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه از روز 12 تا 22 بهمن‌ماه ایام‌الله دهه فجر و روزهای برکت انقلاب اسلامی است گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری عالم ربانی حضرت امام خمینی(ره)، خون شهیدان گرانقدر و ایستادگی مردم متعهد، هوشیار، با ایمان و وفادار کشور در برابر دشمنان به پیروزی رسید.

ماموستا خدایی با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب خاطر نشان کرد: پیشرفت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سایه رهبری قدمی صالح، ابر مرد مجاهد، عارف و شجاع، دانا و مدبر امام خامنه‌ای(مدظله العالی) همچون ستاره‌ای درخشان در دنیا می‌درخشد.

وی بیان کرد:  منافع، امنیت و اقتدار ملی ایران در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق یافته و می یابد.

امام جمعه سنندج درپایان گفت: امیدوارم همانند همیشه مسلمانان «پیروز و سربلند» و دشمنان نظام «خوار و ذلیل» باشند.

انتهای پیام/م


پیشرفت واقتدارنظام جمهوری اسلامی درسایه رهبری

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.