امام جمعه کوهدشت گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در مقابل تهدید‌های مختلف بصیرت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: درس امام (ره) درس خداپرستی است و با آن تربیت دینی و رشد معنوی پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: این روز‌ها متاسفانه برخی به دنبال بزرگ جلوه دادن حکومت طاغوت هستند که بحمد الله این مزدوران این فکر را به گور خواهند برد و باید بدانند که همه مردم هوشیار هستند.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه مساجد سرمایه‌های اجتماعی هستند، اظهار داشت: مساجد محلی برای وحدت جامعه و استجابت دعا بوده که نقس بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن داشته‌اند.

وی گفت: آمریکا در حال شایعه‌سازی بوده که با هوشیاری مردم راه به جایی نخواهد برد چرا که ملت ایران در دوران‌های مختلف به خوبی نشان داده‌اند که پای ارزش‌های انقلاب استوار ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام طهماسبی عنوان کرد: رمز ماندگاری انقلاب بصیرت است، ما باید عمیقا فکر کنیم که بر انقلاب‌های اروپایی چه گذشت که نابود شده و هم چنان انقلاب عزیز ما پابرجاست.

وی گفت: سه عامل خداوند متعال، رهبری دینی و ولایت مطلقه فقیه و مردم در پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران نقش بسزایی داشته‌ا‌ند.

انتهای پیام/م

رمز ماندگاری انقلاب بصیرت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.