به مناسبت دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب در مدارس چهارمحال و بختیاری نواخته شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ساعت ۹:۳۳ صبح امروز شنبه ۱۴ بهمن ۹۶ و به مناسبت ایام الله دهه فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در قالب برنامه گلبانگ انقلاب، در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه استان به صدا درآمد.

آیین گلبانگ انقلاب به صورت نمادین و با حضور استاندار و مسئولان چهارمحال و بختیاری در دبیرستان دخترانه شهید باهنر ناحیه ۲ شهرکرد برگزار شد.

گلبانگ انقلاب از برنامه‌های بزرگداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی است که امسال به دلیل تقارن ۱۲ بهمن با روز پنج شنبه و تعطیلی مدارس، به امروز شنبه موکول گردید.

اجرای سرود همگانی و سرود یک هزار و ۳۵۷ نفری دانش آموزی، تئاتر مدرسه‎ای، نمایش بچه‌های انقلاب، غبارروبی گلزار شهدا با شرکت دانش آموزان، ششمین دوره جشنواره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، جشن‌های دانش‎آموزی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، تریبون آزاد و پرسش و پاسخ با موضوع انقلاب و دستاورد‌های آن، و شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از مهم‌ترین برنامه‌های دهه مبارک فجر در مدارس چهارمحال و بختیاری می‌باشد.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ن

 نواختن زنگ انقلاب در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار