استاندار اردبیل؛

استان اردبیل جزء استان های برتر در طرح اشتغال فراگیر است

استاندار اردبیل گفت:در طرح اشتغال فراگیر با اقدامات انجام گرفته در ماه های اخیر جزء استان های برتر کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در شانزدهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل ادامه داد: اختصاص یارانه به وام های ۱۸ درصد طرح های اشتغال فراگیر، جاذبه خوبی برای سرمایه گذاری در استان ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه تاکنون 3 هزار طرح اشتغال روستایی و عشایری ارائه شده است، بر بررسی سریع و دقیق طرح ها در کارگروه شهرستانی حداکثر تا اواسط هفته آینده تاکید کرد و گفت : کارگروه استانی نیز تا پایان هفته آینده با حضور مدیران بانک های استان نسبت به بررسی و اعلام نظر در خصوص طرح های مصوب اقدام نمایند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: تلاش شود تا مشکلات طرح های ارائه شده در کارگروه های شهرستانی مرتفع شود و حدالمقدور زمین های زراعی نسق و املاک روستایی با بررسی ارزش ملک بعنوان تضامین تسهیلات پرداختی مورد پذیرش قرار گیرد.

بهنام جو افزود: در بررسی طرح ها باید به جای تعدد طرح ها و معرفی چند هزار طرح، به قابلیت اجرایی و میزان اشتغال زایی آن توجه گردد.

وی بیان کرد: منابعی که از محل صندوق توسعه ملی به طرح ها پرداخت می شود هیچ فشاری بر منابع بانک های استان ندارد، بلکه بانک ها بابت پرداخت این منابع کارمزد نیز دریافت می کنند.

بهنام جو خواستار ثبت طرح ها در سامانه "کارا" شد و گفت : دستگاه های استان زمینه ثبت طرح های اشتغال زایی را در این سامانه فراهم نمایند.

وی آغاز دهه فجر و سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشورمان را گرامی داشت و گفت: امیدواریم با رویکرد مناسب کاری و حل مشکلات مردم و تبیین اقدامات انجام شده مردم را به نظام و انقلاب بیش از پیش امیدوار کنیم.

انتهای پیام/ح

ارائه 3 هزار طرح اشتغال روستایی و عشایری در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.