معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به تشریح ویژه برنامه‌های تبلیغی، مذهبی و فرهنگی حرم مطهر رضوی در ایام الله دهه فجر پرداخت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین سید جلال حسینی گفت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است که دلایل به وقوع پیوستن انقلاب و علل پایداری آن و نقش بی‌بدیل بنیانگذار جمهوری اسلامی برای نسل‌های بعد از انقلاب، معرفی شود و مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر برنامه‌‏های متعددی تدارک دیده شده است، افزود: در این ایام روزانه بیش از 12 سخنرانی تبلیغی و مذهبی با موضوعات انقلاب، دستآوردهای انقلاب و نقش مردم در پایداری انقلاب، برای عموم زائران و مجاوران در اماکن متبرکه‌ حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

وی رواق‌های «حضرت زهرا(س)»، «امام خمینی(ره)»، «دارالاجابه»، «غدیر»، «دارالحجه» و «شبستان‌های مسجد جامع گوهرشاد» را محل‌هایی عنوان کرد که ویژه برنامه‌های سخنرانی حرم مطهر در ایام فاطمیه در آن برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های سخنرانی برای زائران غیرایرانی به زبان‌های «عربی» و «اردو» در رواق‌های «دارالرحمه»، «غدیر»، «سردر شرقی صحن جامع رضوی» و «مقبره شیخ حر عاملی در صحن انقلاب اسلامی» با موضوع تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی ایران از سوی مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام// م.م

برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در حرم رضوی

برچسب ها: دهه فجر ، آستان قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.