رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: هیات فوتبال استان اردبیل آماده واگذاری تیم فوتبال شهرداری اردبیل به بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صمد نوتاش، رئیس هیات فوتبال استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیات فوتبال استان اردبیل حمایت همه جانبه ای از تیم فوتبال شهرداری اردبیل دارد و در صورت پیشنهاد  بخش خصوصی توانمند آماده واگذاری این تیم است.

وی با اشاره به اینکه موفقیت در فوتبال فقط مسایل فنی نبوده بلکه در کنار و امتداد آن سایر پارامترهای مربوط به فوتبال هم باید در امتداد مسایل فنی رشد و ارتقا یابد تا شرایط ایده آل و پایدار در فوتبال استان حاکم شود از جمله پارامترهای میتوان به حامیان مالی، اسپانسرینگ، بنگاههای اقتصادی قوی و علاقمند به ورزش فوتبال، منفعت دو جانبه بین فوتبال و بخش خصوصی ، تجاری سازی باشگاه های استان و دهها شاخصه دیگر است

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل افزود: اگر در حال حاضر شرایط برای لیگ های برتر و یک فراهم نیست نباید به کلی دست از تلاش برداریم بلکه باید بیشتر از قبل تلاش کنیم تا به لیگ دو صعود کنیم و با برنامه ریزی بهتر و هدفمند شرایط برای لیگ های بالاتر را برای سال های آتی فراهم کنیم.

نوتاش بیان کرد: اگر تعدادی از ادارات و نهادی های دولتی و بخش خصوصی اندکی برای فوتبال اردبیل کمک کنند بی شک حضور در سطوح بالاتر دور از دسترس نیست.

وی گفت: بعد از اتفاقات لیگ یک تیم ریشه دار و پرطرفدار شهرداری در آستانه انحلال قرار گرفت و اراده ای برای شرکت در مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور وجود نداشت بعد از این اتفاق هیات فوتبال استان مذاکراتی را با شهردار و اعضای محترم شورای شهر، مدیرکل  ورزش و جوانان استان انجام داد و با توجه به اینکه حامی مالی برای تیم وجود نداشت  هیات فوتبال استان بخاطر جلوگیری از انحلال تیم اداره این تیم را برعهده گرفت و در مسابقات مرحله دوم لیگ دسته سوم شرکت نمود.

نوتاش افزود: چند روز مانده به مسابقات قرارداد با بازیکنان و کادر فنی بومی بسته شد و همه بازیکنان و کادر فنی با درک شرایط تیم همکاری صادقانه ای از خود نشان دادند و با توجه به اینکه تا به حال هیچ گونه کمک مالی به بازیکنان و کادر فنی نداده ایم ولی با تعصب مثال زدنی از حقانیت فوتبال شهرمان دفاع کرده اند و جا دارد از همه بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی تیم تشکر نمایم.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل افزود: شرایط لازم برای صعود به لیگ دسته دوم را تیم فوتبال شهرداری اردبیل دارد به شرطی که حداقل امکانات را برای تیم فراهم کنیم وریل گذاری برای صعود به لیگ دسته دوم انجام گرفته است اما برای ادامه کار نیازمند کمک مالی و حضور پرشور هواداران هستیم.

نوتاش افزود: در حال حاضر گر چه همه هزینه های جاری تیم توسط هیات فوتبال استان تامین شده است و شورای شهر و شهردار اردبیل نیز تامین البسه و تامین اتوبوس برای اعزام تیم را تقبل شده اند و اداره کل ورزش و جوانان نیز مبلغی کمک کرده و زمین های فوتبال نیز در اختیار تیم قرار داده است ولی فوتبال ورزش پر هزینه است و جهت مقابله با حریفان و صعود به لیگ دسته دوم  علاوه بر تداوم همکاری های فعلی باید کمک های مالی و همکاری ها افزایش یابد در غیر این صورت ادامه کار غیر ممکن خواهد بود.

نوتاش افزود: برای شاد کردن دل هزاران هوادار فوتبال و صعود به لیگ دسته دوم حداقل به ۳۰۰ میلیون تومان نیاز می باشد اگر این مبلغ در اسرع وقت برای تیم تزریق شود با همت بازیکنان و کادر فنی یک افتخار دیگر برای جامعه ورزش استان رقم زده می شود.

وی بیان کرد: شهردار، شورای شهر، اداره کل ورزش و هیات فوتبال استان اقدامات ماندگاری برای فوتبال انجام داده اند ولی هوادران یک بار دیگر چشم به این نهادها دوخته اند تا حداقل امکانات را برای این تیم فراهم نمایند و هیات فوتبال استان و  این تیم بومی را تنها نگذارند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل افزود: گرچه هیات فوتبال استان تا به امروز همه هزینه های جاری تیم را تامین کرده است اما برای ادامه کار به تنهایی قادر به تامین هزینه تیم نمی باشد.

نوتاش بااشاره به اینکه تیم شهرداری در شرایط صعود به لیگ دسته دوم را دارد از شهردار و شورای شهر اردبیل درخواست می کنم تا پیدا کردن حامی مالی معتبر بخشی از هزینه های تیم را تقبل نمایند تا در ادامه کار با کمک و مشارکت هم مقتدرانه از اعتبار فوتبال استان دفاع نماییم.

وی افزود: هوادارن اردبیل با تیم فوتبال شهردای خاطرات خوش دارند و با حمایت آنها و مسولان تیم فوتبال شهرداری در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفت.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل افزود: هیات فوتبال استان اردبیل هم کماکان به حمایت خود از این تیم ادامه خواهد داد و ضمن اینکه آماده واگذاری تیم به بخش خصوصی معتبر و صلاحیت دار می باشد.

انتهای پیام/ح

واگذاری تیم فوتبال شهرداری اردبیل به بخش خصوصی

برچسب ها: فوتبال ، بخش خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.