به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری؛ رضا جعفرزاده گفت: در نه ماه گذشته، به ۸۹۹ مورد شکایات صورت گرفته از طریق سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری از شرکت های هواپیمایی و۴۰۶ شکایت از دفاتر خدمات مسافرت هوایی رسیدگی و اقدامات لازم انجام شده است.
وی افزود: در بازرسی های مستمر و موردی کارشناسان دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان از دفاتر خدمات مسافرت هوایی تهران و شهرستان ها مواردی از جمله تمدید نکردن ضمانت نامه، احراز نشدن شرایط راه اندازی پس از تعلیق در مدت تعیین شده و از همه مهمتر توجه نکردن به اخطارها و دستورالعمل های سازمان هواپیمایی کشوری محرز شد.
جعفرزاده تصریح کرد: در یک ماه گذشته نیز ۸ دفتر لغو و ۹ دفتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد که ۲ مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی به علت گرانفروشی و فروش بلیت تقلبی تعلیق و لغو شده است.
بازرسی ها و نظارت بر نحوه توزیع بلیت هواپیما در ایام نوروز با هماهنگی سایر دستگاههای نظارتی افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/