فرماندار ماکو از افتتاح و کلنگ زنی ۲۶ پروزه به مناسبت ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  در جلسه شورای اداری ماکو که دفتر امام جمعه شهرستان ماکو برگزار شد حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه خطاب به مسئولین گفت : قدر این مسئولیت ها را بدانید چرا که ما همیشه مسئول نخواهیم بود و این میز برای هیچکس ماندنی نیست لذا غفلت نکنیم که خداوند غافلان را در آیه ۱۷۹ سوره اعراف مورد خطاب قرار داده است.

 وی در ادامه بر لزوم ساده زیستی و مردم گرایی مسئولین تاکید کرده و گفت : امیرالمومنین نیز به این امر اشاره داشته است چرا که از ویژگی های انقلاب ما و یکی از ارکان آن ، مردم می باشد و رهبر معظم انقلاب  در این خصوص فرمودند : من مردم سالاری دینی اعتقاد قلبی دارم.

 رنجبری در ادامه افزود : تواضع و اجتناب از غرور ، اجتناب از اسراف و ریخت و پاش ها ،مسئولیت ‌پذیری و پاسخگویی به مردم ،  سعه صدر و تحمل مخالفین ، لزوم تزریق روحیه شادی و امید برای جامعه ، نظارت بر عملکرد واحدهای زیرمجموعه ، قانون‌گرایی ، هم افزایی ، ارتقاء ظرفیت ها ،حضور در مساجد و رونق آنها، باید در دستور کار مسئولین قرار بگیرد چرا که مسئولین نباید به تعریف و تمجید ها دل بدهند؛ این نظام فعالیت های زیادی انجام داده اما دشمنان در حال سیاه نمایی و یک کلاغ و چهل کلاغ هستند باید توجه داشته باشید که این  دستاوردها همه ثمره خون های پاک شهدا می‌باشد لذا باید از آن پاسداری کنیم .

شاهین علیزاده فرماندار شهرستان ماکو در این جلسه از افتتاح و کلنگ زنی  26 پروژه در  ایام الله دهه فجر خبر داده و گفت  : اعتبار تخصیص یافته به این طرح ها مبلغی بالغ بر 230 میلیارد تومان می باشد و 100 برنامه دیگر نیز برای دهه فجر تدوین شده است .

وی از گاز رسانی به شش روستا خبر داده و گفت :۱۶ روستای دیگر در حال مطالعه برای  طرح گاز رسانی می باشد و در  ۱۸ روستا نیز  مطالعه برای گازرسانی به پایان رسیده است .

ازهاری قائم مقام سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این جلسه در مقایسه فعالیت های سال ۷۵ با سال ۹۵ بیان گفت : کشور ایران در ۱۴۰ کشور جهان جایگاه چهاردهم را در زمینه علمی دارا می باشد و در سال ۲۰۱۷ از لحاظ علمی ایران رتبه یک جهان را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: راه‌ آسفالت روستایی ۸۱%  بعد از انقلاب افزایش یافته است .

قائم مقام منطقه ازاد ماکو  از اختصاص ۳۶۰ میلیارد تومان در حوزه عمرانی در منطقه ازاد ماکو از سال 92 تا الان خبر داده و گفت : قبلاً درآمدهای حاصله از منطقه در کمیسیون اقتصاد و دارایی مدیریت می شد اما اکنون در منطقه آزاد مدیریت می‌شود

وی با اشاره به تکمیل طرح فرودگاه منطقه آزاد ماکو گفت:  پروژه فرودگاه به اتمام رسیده و در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید .

 انتهای پیام/ح

برگزاری جلسه شورای اداری ماکو

برچسب ها: فرماندار ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.