نماینده مردم کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز تأسیس و راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی در شهرستان کهگیلویه صادر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلسشورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده زمینه راه‌اندازی نیروگاه برق 500 مگاواتی در شهرستان کهگیلویه فراهم شده و به‌ زودی این پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

عدل‌ هاشمی‌پور با بیان اینکه این نیروگاه با مشارکت صندوق بازنشستگی نفت و بخش خصوصی و شرکت‌های داخلی و خارجی راه‌اندازی می‌شود، افزود: خوشبختانه قرارداد خرید برق از سوی شرکت توانیر با سرمایه‌گذار نیز منعقد شده است.

وی عنوان کرد: عملیات تجهیز کارگاه و کلنگ‌زنی نیروگاه 21 بهمن‌ماه امسال با حضور حسنوند رئیس کمیسیون انرژی و مسئولان استانی و شهرستانی در منطقه پادوک کهگیلویه انجام می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تامین برق پروژه‌های پتروشیمی دهدشت و سیمان سپوی کهگیلویه از دغدغه‌ها و محور فعالیت‌های ما بود که با ایجاد این نیروگاه، دغدغه تامین نیروی برق رفع می‌شود.

هاشمی‌پور گفت: مشکل افت ولتاژ و نوسانات برق به‌ویژه در فصل‌های گرم سال از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم کهگیلویه است که با تولید برق در شبکه سراسری برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ش

کلنگ زنی نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی در کهگیلویه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.