مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان کفت:هرچه قدر بتوانیم مشارکت بخش‌های خصوصی و مردم را در رویداد2018 داشته باشیم، ظرفیت بیشتری از استان را نشان خواهیم داد.

لزوم همکاری همگانی در رویداد گردشگری 2018به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  علی مالمیر،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان در خصوص تصویب بودجه 10 میلیارد تومانی با تلاش نمایندگان همدان در مجلس برای رویداد همدان 2018 اظهار کرد: برنامه‌های این رویداد در همدان تدوین شده و پیش‌ می‌رویم اما با بودجه‌ای که تصویب شده، طبیعتاً با کیفیت بهتری برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم این میزان اعتبار در بودجه سال آینده تصویب و تخصیص یابد، تصریح کرد: اختصاص این بودجه می‌تواند همدان را در پیشبرد اهداف کمک کند و بتوان برنامه‌های مطلوب‌تری را اجرا کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان در خصوص بودجه‌های استانی این رویداد نیز گفت: بودجه در تبلیغات و زیرساخت‌ها موثر است و هر یک از دستگاه‌ها که در این رویداد مشارکت می‌کند، در تأمین بودجه نیز مساعدت خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اکنون در پایان سال 96 هستیم، همه دستگاه‌ها متناسب با برنامه‌هایی که برای سال 97 پیش‌بینی کرده‌اند، حتماً برای تأمین بودجه آن نیز اقداماتی کرده‌اند.

مالمیر یادآور شد: رویدادها و برنامه‌هایی که برگزار می‌شود، کمپینی برای درگیر کردن همه استان و تبلیغات و اطلاع‌رسانی است و هرچه قدر بتوانیم مشارکت بخش‌های خصوصی و مردم را داشته باشیم، ظرفیت بیشتری از استان را نشان خواهیم داد.

وی در خصوص روند انجام تبلیغات همدان 2018 نیز گفت: تبلیغات شروع شده و در فضای مجازی، فضاهای محیطی، صدا و سیما و اجرای روزانه یک برنامه و در سایر نقاط دنبال می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان بیان کرد: دبیرخانه در ساختمان معاونت صنایع‌دستی مستقر شده و لوگو آماده شده و رونمایی آن فردا شب در یک برنامه زنده سیمای همدان انجام خواهد شد که سعی بر این است از یک شبکه ملی نیز شاهد پخش آن باشیم.

وی از آماده شدن وب سایت همدان 2018 خبر داد و گفت: بخش اعظم آن آماده است و صفحه اول آن اکنون بارگذاری شده و رویدادهای قطعی شده ضمن انتشار در سایت، اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/خ

 رویداد همدان 2018 نیاز به همکاری همگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار